@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Frivolt neeeej O nu fick Canada ett till mål och jag döör Kollar lite då och då Här på Sverige matchen 1-0 till Sverige efter första perioden Hur gåre för finland? Får de in nå mer mål? Ja, såg det Nu är det 2-2 Finland gjorde mål 28 sekunder efter 3.periodens början woho Wohoo, hejja finland Om de vinner idag är det definitivt den bästa matchen de här året. Det har annars gått extra dåligt i år, så nu borde de vinna. De måste 22 maj, 2014 20:44 |
|
Borttagen
|
LUKEEEEEE ♥♥♥♥♥♥♥♥
*hosthosthost* not obsessed at all *hosthosthost* 22 maj, 2014 20:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av potterflicka: Fellrendión: Känner mig så otroligt cool när jag är på din profil, och jag känner mig RIKTIGT hedrad! Så gulligt, haha :-) ♥ Jag känner mig hedrad över att du kommenterar detta nu! x) *checkar din profil* Haha, jag är också med 22 maj, 2014 20:46 |
|
yerAwizardThea
Elev |
22 maj, 2014 20:48 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Förstår ni hur less jag är på mensvärk? Ja. För jag är också trött på det. 22 maj, 2014 20:49 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Ja. Ja det gör jag. Uhhh...Förstår ni hur less jag är på mensvärk? 22 maj, 2014 20:50 |
|
Borttagen
|
JAG HAR ONT I MITT ÖGA D:
22 maj, 2014 20:50 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av potterflicka: Usch... Sen så kan jag inte ta nå mer ipren heller, plus att jag glömde medicinen D:Skrivet av yerAwizardThea: Förstår ni hur less jag är på mensvärk? Ja. För jag är också trött på det.
22 maj, 2014 20:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Som många andra gjort så har jag äntligen uppdaterat min profil med att skriva mugglisar som betyder något extra för mig. Känn dig hedrad om du finns där. Finns du inte där, känn dig hedrad ändå! Men åh.. Fina du ♥ Tack så mycket! 22 maj, 2014 20:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat
Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också... 22 maj, 2014 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen