Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16692 16693 16694 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Hedwig96:
Frivolt neeeej O nu fick Canada ett till mål och jag döör
Kollar lite då och då Här på Sverige matchen



1-0 till Sverige efter första perioden

Hur gåre för finland? Får de in nå mer mål?

Ja, såg det
Nu är det 2-2 Finland gjorde mål 28 sekunder efter 3.periodens början


woho

Wohoo, hejja finland

Om de vinner idag är det definitivt den bästa matchen de här året.
Det har annars gått extra dåligt i år, så nu borde de vinna. De måste

22 maj, 2014 20:44

Borttagen

Avatar


LUKEEEEEE ♥♥♥♥♥♥♥♥

*hosthosthost* not obsessed at all *hosthosthost*

22 maj, 2014 20:45

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av potterflicka:
Fellrendión:
Känner mig så otroligt cool när jag är på din profil, och jag känner mig RIKTIGT hedrad! Så gulligt, haha :-) ♥

Jag känner mig hedrad över att du kommenterar detta nu! x)

*checkar din profil*
Haha, jag är också med *känner mig hedrad*

22 maj, 2014 20:46

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Förstår ni hur less jag är på mensvärk?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

22 maj, 2014 20:48

potterflicka
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Förstår ni hur less jag är på mensvärk?


Ja.
För jag är också trött på det.

22 maj, 2014 20:49

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Förstår ni hur less jag är på mensvärk?
Ja. Ja det gör jag. Uhhh...

22 maj, 2014 20:50

Borttagen

Avatar


JAG HAR ONT I MITT ÖGA D:

22 maj, 2014 20:50

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av potterflicka:
Skrivet av yerAwizardThea:
Förstår ni hur less jag är på mensvärk?


Ja.
För jag är också trött på det.
Usch... Sen så kan jag inte ta nå mer ipren heller, plus att jag glömde medicinen D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

22 maj, 2014 20:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Som många andra gjort så har jag äntligen uppdaterat min profil med att skriva mugglisar som betyder något extra för mig. Känn dig hedrad om du finns där.
Finns du inte där, känn dig hedrad ändå!


Men åh.. Fina du ♥
Tack så mycket!

22 maj, 2014 20:52

Hedwig96
Elev

Avatar


Fel sida. Ni är på fel sida, jag är desperat

Ojoj Frivolt, nu blir er match spännande också...

22 maj, 2014 20:53

1 2 3 ... 16692 16693 16694 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.