@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Frivolt neeeej O nu fick Canada ett till mål och jag döör
Kollar lite då och då Här på Sverige matchen 22 maj, 2014 20:10
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 20:22
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Borttagen: Ithrenniel http://souldoll.com/shop/step1.php?number=1504&b_code=B20070426040148 Yes.. Köpte en double jointed Gisele från koreanska Souldoll 2009. Döpte henne till Aurora Magia. ^^ Here she is: ![]() Hon är värd vartenda öre.. Det förstår jag, hon är otroligt fin! ^^ Syr du kläder till henne själv? Tack så mycket.. ^^ Ja det gör jag - jag testade köpa bjd-kläder men ingenting passade henne. Hon är en storbystad liten dam.. 22 maj, 2014 20:21 |
|
potterflicka
Elev |
Jag solade i ca fyra timmar idag - jag har blivit brun!
* överlycklig * EDIT: Jag fick reda på att min kändiscrush har en flickvän och att de har varit tillsammans sedan slutat av 2012 eller början av 2013. Hur kunde jag missa det? Känner mig krossad och bedragen, hahah. 22 maj, 2014 20:27 |
|
Fellrendión
Elev |
Som många andra gjort så har jag äntligen uppdaterat min profil med att skriva mugglisar som betyder något extra för mig. Känn dig hedrad om du finns där.
Finns du inte där, känn dig hedrad ändå!
22 maj, 2014 20:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Frivolt neeeej O nu fick Canada ett till mål och jag döör Kollar lite då och då Här på Sverige matchen 1-0 till Sverige efter första perioden Hur gåre för finland? Får de in nå mer mål? 22 maj, 2014 20:34 |
|
potterflicka
Elev |
Fellrendión:
Känner mig så otroligt cool när jag är på din profil, och jag känner mig RIKTIGT hedrad! Så gulligt, haha :-) ♥ 22 maj, 2014 20:36 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av potterflicka: Fellrendión: Känner mig så otroligt cool när jag är på din profil, och jag känner mig RIKTIGT hedrad! Så gulligt, haha :-) ♥ Jag känner mig hedrad över att du kommenterar detta nu! x)
22 maj, 2014 20:39 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Frivolt neeeej O nu fick Canada ett till mål och jag döör Kollar lite då och då Här på Sverige matchen 1-0 till Sverige efter första perioden Hur gåre för finland? Får de in nå mer mål? Ja, såg det Nu är det 2-2 Finland gjorde mål 28 sekunder efter 3.periodens början 22 maj, 2014 20:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Hedwig96: Frivolt neeeej O nu fick Canada ett till mål och jag döör Kollar lite då och då Här på Sverige matchen 1-0 till Sverige efter första perioden Hur gåre för finland? Får de in nå mer mål? Ja, såg det Nu är det 2-2 Finland gjorde mål 28 sekunder efter 3.periodens början woho Wohoo, hejja finland 22 maj, 2014 20:41 |
|
Fellrendión
Elev |
FOLK PÅSTÅR ATT KATTER ÄR LUGNA DJUR!
HERREGUD... Vore jag superreligiös skulle jag kunnat tro att han var besatt av djävulen eller någonting och försökt utföra en exorcism...
22 maj, 2014 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen