@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: någon som ska på staffet karnevalen?? jag far imorgon. yey min syster, jag kanske kommer dit en sväng på Lördagen och tittar 22 maj, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: någon som ska på staffet karnevalen?? jag far imorgon. yey min syster, jag kanske kommer dit en sväng på Lördagen och tittar vad kul 22 maj, 2014 19:46 |
|
Safir
Elev |
22 maj, 2014 19:46 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: någon som ska på staffet karnevalen?? jag far imorgon. yey min syster, jag kanske kommer dit en sväng på Lördagen och tittar vad kul Jepp, min bror ska flyga upp Vasa på nån kurs, så vi ska köra honom till flygplatsen i Hesa. Min syster ska springa på lördan så kanske (om vi hittar) kommer jag och mamma dit ska du springa? 22 maj, 2014 19:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Hedwig96: JEEEEEEY Finland leder Canada efter första perioden. Jag måste ta ut glädjen nu ifall det vänder. Men det får de inte... Wohoo 22 maj, 2014 19:56 |
|
Hedwig96
Elev |
F****n....piip piip piiiiip, ursäkta mej
Frivolt nu är de 1-1 o Canada är en hård math. ÄÄÄh 22 maj, 2014 19:57
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 20:00
|
|
Frivolt
Elev |
"Viktigt för tre kronor ikväll: Vara rädd om pucken"
Jamen precis, det vore ju inte bra om den gick sönder...Lixom, då får de spela bandy istället och det blir ju lite knasigt! I värsta fall får de spela fotboll....Men dit hoppas vi att vi slipper gå! Fast det hade ju varit kul om de var tvungna att tävla i Gymnastik istället Hedwig96 Meeen! Not ok D: 22 maj, 2014 19:59
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 20:01
|
|
Vildvittra
Elev |
Skulle söka "Scar" på tumblr alltså "Scar" som i han från Lejonkungen.
Detta kommer upp: Everything okay? If you or someone you know is engaging in self-harm, SAFE Alternatives is here to help: call 1–800–366–8288 If you are experiencing any other type of crisis, consider chatting confidentially with a volunteer trained in crisis intervention at www.imalive.org, or anonymously with a trained active listener from 7 Cups of Tea. http://www.tumblr.com/psa/search/scar Det känns fint att de har sådant, även om det inte var just den sortens "Scar" jag menade. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 maj, 2014 20:01 |
|
Kim Potter
Elev |
Funderar på att göra ett mugglisgame fast lite annorlunda.. *ler finurligt*
Någon intresserad av vad jag tänkt mig? c: *puppyeyes* Antagligen inte men men owo
22 maj, 2014 20:03 |
|
Borttagen
|
Fick kramp i foten och det gjorde så ont </3
22 maj, 2014 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen