Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16690 16691 16692 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
någon som ska på staffet karnevalen??
jag far imorgon. yey

min syster, jag kanske kommer dit en sväng på Lördagen och tittar

22 maj, 2014 19:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
någon som ska på staffet karnevalen??
jag far imorgon. yey

min syster, jag kanske kommer dit en sväng på Lördagen och tittar

vad kul

22 maj, 2014 19:46

Safir
Elev

Avatar


HON KALLADE MIG FOTOMODELL *skriker lyckligt* ^.^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fscstylecaster.files.wordpress.com%2F2014%2F04%2Fmean-girls-19.gif%3Fw%3D500%26amp%3Bh%3D260

22 maj, 2014 19:46

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
någon som ska på staffet karnevalen??
jag far imorgon. yey

min syster, jag kanske kommer dit en sväng på Lördagen och tittar

vad kul

Jepp, min bror ska flyga upp Vasa på nån kurs, så vi ska köra honom till flygplatsen i Hesa. Min syster ska springa på lördan så kanske (om vi hittar) kommer jag och mamma dit
ska du springa?

22 maj, 2014 19:49

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
JEEEEEEY Finland leder Canada efter första perioden. Jag måste ta ut glädjen nu ifall det vänder. Men det får de inte...


Wohoo Hejja Finland!!!

22 maj, 2014 19:56

Hedwig96
Elev

Avatar


F****n....piip piip piiiiip, ursäkta mej

Frivolt nu är de 1-1 o Canada är en hård math. ÄÄÄh

22 maj, 2014 19:57

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 20:00
Antal ändringar: 2

Frivolt
Elev

Avatar


"Viktigt för tre kronor ikväll: Vara rädd om pucken"

Jamen precis, det vore ju inte bra om den gick sönder...Lixom, då får de spela bandy istället och det blir ju lite knasigt!

I värsta fall får de spela fotboll....Men dit hoppas vi att vi slipper gå! Fast det hade ju varit kul om de var tvungna att tävla i Gymnastik istället





Hedwig96 Meeen! Not ok D:

22 maj, 2014 19:59

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 20:01
Antal ändringar: 2

Vildvittra
Elev

Avatar


Skulle söka "Scar" på tumblr alltså "Scar" som i han från Lejonkungen.

Detta kommer upp:
Everything okay?

If you or someone you know is engaging in self-harm, SAFE Alternatives is here to help: call 1–800–366–8288

If you are experiencing any other type of crisis, consider chatting confidentially with a volunteer trained in crisis intervention at www.imalive.org, or anonymously with a trained active listener from 7 Cups of Tea.


http://www.tumblr.com/psa/search/scar

Det känns fint att de har sådant, även om det inte var just den sortens "Scar" jag menade.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

22 maj, 2014 20:01

Kim Potter
Elev

Avatar


Funderar på att göra ett mugglisgame fast lite annorlunda.. *ler finurligt*
Någon intresserad av vad jag tänkt mig? c: *puppyeyes*
Antagligen inte men men owo

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

22 maj, 2014 20:03

Borttagen

Avatar


Fick kramp i foten och det gjorde så ont </3

22 maj, 2014 20:04

1 2 3 ... 16690 16691 16692 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.