@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Haha ja ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Ett HP bröllop Alltså, hur underbart som helst :3 http://www.buzzfeed.com/krystieyandoli/i-mark-the-hours-every-one-nor-have-i-yet-outrun-the-sun Oh :3 Jag vill ju inte gifta mig, men det här skulle lätt kunna vara undantaget cx Men eller hur :3 Nu blir det bara att söka en partner xD Jag är lite för ung just för tillfället... men du får hålla mig uppdaterad på hur det går för dig c; Absolut, jag kommer alltid behöva husalfer som serverar mat och sådant 22 maj, 2014 18:20 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Jag vill ha en BJD! >w< Know the feeling, det tog jättelång tid för mig att lyckas spara ihop till min. Ohh, så du har en? :3 Får man fråga vart du köpte den? (det är så svårt att veta vart man ska leta...) ![]()
22 maj, 2014 18:27 |
|
Safir
Elev |
22 maj, 2014 18:43 |
|
Borttagen
|
Ithrenniel
http://souldoll.com/shop/step1.php?number=1504&b_code=B20070426040148 Yes.. Köpte en double jointed Gisele från koreanska Souldoll 2009. Döpte henne till Aurora Magia. ^^ Here she is: ![]() Hon är värd vartenda öre.. 22 maj, 2014 18:45
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-22 kl. 18:47
|
|
Borttagen
|
22 maj, 2014 18:45 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Doppade just precis mitt hår i yoghurten.... Vid hemkomst hade jag panik över att ID't var borta. Kombon fick hjälpa till att leta - tillslut hittade hon det i min busskortsficka bakom busskortet... HUUUUR?!?!?! men aja, i årets första gråtattack tog jag mig lite yoghurt och müsli för att få lite sött i mig. OCH TAPPAR SKÅLEN UPP-OCH-NED PÅ GOLVET! gaaah. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 maj, 2014 18:54 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Frivolt: Doppade just precis mitt hår i yoghurten.... Vid hemkomst hade jag panik över att ID't var borta. Kombon fick hjälpa till att leta - tillslut hittade hon det i min busskortsficka bakom busskortet... HUUUUR?!?!?! men aja, i årets första gråtattack tog jag mig lite yoghurt och müsli för att få lite sött i mig. OCH TAPPAR SKÅLEN UPP-OCH-NED PÅ GOLVET! gaaah. Haha men lilla vän! Kraam ♥ x) Inte lätt alls, inte lätt!! Jag tappade dock inte ut min yoghurt! Men kanske nästa gång..... Då kommer du bara få tur sen då 22 maj, 2014 18:56 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ithrenniel http://souldoll.com/shop/step1.php?number=1504&b_code=B20070426040148 Yes.. Köpte en double jointed Gisele från koreanska Souldoll 2009. Döpte henne till Aurora Magia. ^^ Here she is: ![]() Hon är värd vartenda öre.. Det förstår jag, hon är otroligt fin! ^^ Syr du kläder till henne själv? ![]()
22 maj, 2014 19:12 |
|
Hedwig96
Elev |
JEEEEEEY Finland leder Canada efter första perioden. Jag måste ta ut glädjen nu ifall det vänder. Men det får de inte...
22 maj, 2014 19:37 |
|
Borttagen
|
någon som ska på staffet karnevalen??
jag far imorgon. yey 22 maj, 2014 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen