@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Är jag den enda som inte tycker om Tintin? xD Har aldrig gjort det.
Förresten. Vår förra hund hette Tintin "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: JAG KAN INTE STÅ.. SÖ-OGDSJKGDÖSOGÖÅJSDGÖOSIDUGGHDÖSOIGJSÖGJ SJKDGKJSGS JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! OMTWTFOMTWTF *fangirl-skrik* OCH SEN NÄR DE PRESENTERAR VINNAREN SÅ BÖRJAR DE SPELA SOUNDTRACKET OCH STEVEN SER SÅ SJUKT GLAD UUUUUTTT... KAFJÖÅOJÖSDOÄDJSGOPSD.. OMG.. JAG DÖÖÖR! ♥ ♥ 17 jan, 2012 21:07 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: du har sagt det väldigt, väldigt många gånger. ^^Är jag den enda som inte tycker om Tintin? xD Har aldrig gjort det. 17 jan, 2012 21:07 |
|
Salazar1
Elev |
Att jag har suttit vid datan sedan 14:30 typ : )
Slytherin Pride 17 jan, 2012 21:08 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: JAG KAN INTE STÅ.. SÖ-OGDSJKGDÖSOGÖÅJSDGÖOSIDUGGHDÖSOIGJSÖGJ SJKDGKJSGS JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! OMTWTFOMTWTF *fangirl-skrik* OCH SEN NÄR DE PRESENTERAR VINNAREN SÅ BÖRJAR DE SPELA SOUNDTRACKET OCH STEVEN SER SÅ SJUKT GLAD UUUUUTTT... KAFJÖÅOJÖSDOÄDJSGOPSD.. OMG.. JAG DÖÖÖR! ♥ ♥ OMG JAG SITTER OCH SKAKAR ÄR SÅ GLAAD AV NÅGON ANLEDNING FÖR DET HÄR♥♥
17 jan, 2012 21:08 |
|
scarhead
Lärare |
17 jan, 2012 21:09 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
jag sitter jätteoskönt... idag så ägde jag på volleyboll
17 jan, 2012 21:09 |
|
Alice...
Elev |
17 jan, 2012 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: JAG KAN INTE STÅ.. SÖ-OGDSJKGDÖSOGÖÅJSDGÖOSIDUGGHDÖSOIGJSÖGJ SJKDGKJSGS JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! OMTWTFOMTWTF *fangirl-skrik* OCH SEN NÄR DE PRESENTERAR VINNAREN SÅ BÖRJAR DE SPELA SOUNDTRACKET OCH STEVEN SER SÅ SJUKT GLAD UUUUUTTT... KAFJÖÅOJÖSDOÄDJSGOPSD.. OMG.. JAG DÖÖÖR! ♥ ♥ OMG JAG SITTER OCH SKAKAR ÄR SÅ GLAAD AV NÅGON ANLEDNING FÖR DET HÄR♥♥ ASSÅ.. JAG KAN INTE.. DET FINNS INTE, JAG TRODDE INTE FILMEN SKULLE VINNA EN GOLDEN GLOBE OCH HAN NÄMNDE JAMIE I SITT TAL OCH ALLT ÄR BARA SÅ UNDERBART OCH JA.. Mitt liv blev plötsligt för underbart ♥ 17 jan, 2012 21:10 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Alice...: ooh, grattis till er Tintin-fangirls Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: JAG KAN INTE STÅ.. SÖ-OGDSJKGDÖSOGÖÅJSDGÖOSIDUGGHDÖSOIGJSÖGJ SJKDGKJSGS JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! OMTWTFOMTWTF *fangirl-skrik* OCH SEN NÄR DE PRESENTERAR VINNAREN SÅ BÖRJAR DE SPELA SOUNDTRACKET OCH STEVEN SER SÅ SJUKT GLAD UUUUUTTT... KAFJÖÅOJÖSDOÄDJSGOPSD.. OMG.. JAG DÖÖÖR! ♥ ♥ OMG JAG SITTER OCH SKAKAR ÄR SÅ GLAAD AV NÅGON ANLEDNING FÖR DET HÄR♥♥ ![]()
17 jan, 2012 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen