@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vi hade ett jättekonstigt småbarn efter oss idag på bildlektionen. Han drog oss i håret och la sig på oss, eller hur Leafs? -.-
22 maj, 2014 16:26 |
|
Afturelding
Elev |
Haha äsch, var ju rätt fint ^^ Jag har haft grönt förr också, på den tiden jag hade tuppkam. Men det var väl typ, 2007 xD ![]() ![]()
22 maj, 2014 16:31 |
|
Fellrendión
Elev |
På slöjden gjorde jag ett pentakel av ståltråd idag.
Resultatet var inte världens bästa men jag är nöjd. Det är bucklor och hörnen är ojämna och allt men jag är ändå nöjd. Det är ju trots allt gjort av mig. Bland de sämsta på slöjd då. ^^
22 maj, 2014 16:32 |
|
Borttagen
|
SD hade inget bra att säga om sitt parti, dem blev alltså tvungna att filma tjejer i bikini i deras reklam-video-thingy o__o
22 maj, 2014 16:41 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2014 16:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: SD hade inget bra att säga om sitt parti, dem blev alltså tvungna att filma tjejer i bikini i deras reklam-video-thingy o__o Samt en kille utan ansikte men med tvättbräda :3 Fast de har snott själva iden ^^ http://nyheter24.se/nyheter/politik/769253-sd-gar-till-attack-mot-fi-med-ny-brostfilm "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 maj, 2014 16:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: yes box. Men är hema nu igen. ska sova en stund :3Skrivet av Obliviate_: så jäävla trött. väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan sova. Ska upp fyra imon igen Jobb? 22 maj, 2014 16:53 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 maj, 2014 17:03 |
|
Syrup
Elev |
Alltså himla Farkas >< Han bara följer efter mig vöerallt och hindrar mig från att göra mina uppdrag! Jag tror att han har laggat upp eller någonting... För hela tiden springer han efter mig, börjar tala med mig och ibland säger han även något i stil med "I am tired of talking all day" XD Alltså vad sjuttsingen? Sluta prata med mig då? XD Han hindrar mig också från att teleportera mig bort av någon okänd anledning... alltså Farkas din lille... enhörning >< Min kompis sa att det troligen är för att Farkas har en crush på min karaktär XD
22 maj, 2014 17:03 |
|
Borttagen
|
Gjorde ett elevhemstest.
78% Gryffindor 76% Slytherin 73% Ravenclaw 61% Hufflepuff Help, vill varken vara i Gryffindor eller Slytherin o.O Det säger dessutom emot i princip alla andra test jag har gjort... :C 22 maj, 2014 17:35 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen