@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
22 maj, 2014 11:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Afturelding: Frivolt Håret växer ju av massagen du måste ägna dig åt för att få bort det om inte annat haha I see 22 maj, 2014 11:41 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draco Abraxas Black: Vaknade precis. Kom fram i Berlin där jag har en "lay-over" i två dagar och tog in på hotell för tre timmar sen. Det var snabba puckar! Dock helt omöjligt tidsmässigt. Om man inte kan typ spöktransferera sig. Skulle inte ge mycket för en agent som inte förvarnar om en ny säsong, utan gör det på så kort varsel. Sen tidsmässigt vet man inte då man inte vet vad pojken befann sig först Men lycka till och må fridens liljor vara med dig då att fara med osanning är en av de tio budorden att man icke skall göra http://www.bibleinfo.com/sv/topics/l%C3%B6gn Men hur som haver, vad vet vi stackars dödliga människor? Man skall icke förtala någon försen man får veta sanningen. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 maj, 2014 11:46 |
|
Qlql
Elev |
Tack och lov var det bara själva trapphuset jag inte kom in i. Så efter nån timme kom en granne utpasserandes Under tiden hann jag överväga en övning i fasadklättring, övernattning på min uteplats eller banka på nåns fönster och skrämma vettet ur dem. 22 maj, 2014 12:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: så jäävla trött. väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan sova. Ska upp fyra imon igen Jobb? 22 maj, 2014 12:59 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag letar träningsskor att promenera i, och möjligtvis lätt löpning. Men alla förbannade skor för kvinnor är ju rosa?! JAG VILL INTE HA ROSA! Du kan ju alltid kolla skorna för killar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2014 13:26 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Qlql: Tack och lov var det bara själva trapphuset jag inte kom in i. Så efter nån timme kom en granne utpasserandes Under tiden hann jag överväga en övning i fasadklättring, övernattning på min uteplats eller banka på nåns fönster och skrämma vettet ur dem. Det hade ju varit rätt kul att se folks miner om man klättrar upp längs husväggen och knackar på fönstret mitt i natten! ![]()
22 maj, 2014 13:29 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Afturelding: Jag letar träningsskor att promenera i, och möjligtvis lätt löpning. Men alla förbannade skor för kvinnor är ju rosa?! JAG VILL INTE HA ROSA! Du kan ju alltid kolla skorna för killar. För små fötter för herrskor ![]() ![]()
22 maj, 2014 13:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Afturelding: Jag letar träningsskor att promenera i, och möjligtvis lätt löpning. Men alla förbannade skor för kvinnor är ju rosa?! JAG VILL INTE HA ROSA! Du kan ju alltid kolla skorna för killar. För små fötter för herrskor De brukar ju ha upp till 39 på barn ^-^ Har du kollat på Skohuset i Valbo? Där hittade jag ett par i svart och limegrönt, supersnygga c: Dock fanns de självklart i vitt och cerise med som de ville att jag skulle ta ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 maj, 2014 13:33 |
|
Afturelding
Elev |
Vildvittra Ska nog titta där då! Har tittat på diverse barnavdelningar eftersom att jag ju har 39, men har inte hittat några som känts bra och som inte varit rosa/cerisa.
![]() ![]()
22 maj, 2014 13:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen