@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Doppade just precis mitt hår i yoghurten....
22 maj, 2014 08:59 |
|
Ithrenniel
Elev |
22 maj, 2014 09:31 |
Klaestron
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Klaestron Bor du i sthlm? Jag vet vad det är Isådanafall xD :Okej nu har jag kollat upp detta för att vara på den säkra sidan, fullmånen var för 8 dagar sedan. Vad gör folk ute och ylar nu för? Missade de fullmånen eller har de inte förvandlats som de ska? Ibland undrar jag verkligen. Nä jag bor i Linköping! Frivolt har hört att det ska vara bra för håret!
22 maj, 2014 09:34 |
|
Afturelding
Elev |
22 maj, 2014 09:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Draco Abraxas Black: Vaknade precis. Kom fram i Berlin där jag har en "lay-over" i två dagar och tog in på hotell för tre timmar sen. Det var snabba puckar! 22 maj, 2014 09:40 |
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Draco Abraxas Black: Vaknade precis. Kom fram i Berlin där jag har en "lay-over" i två dagar och tog in på hotell för tre timmar sen. Det var snabba puckar! Dock helt omöjligt tidsmässigt. Om man inte kan typ spöktransferera sig.
22 maj, 2014 09:48 |
|
Caty Delacour
Elev |
Något man inte ska göra när man är sjuk: Titta på slutet av Breaking down (Twilight).
Jag svimmade. Jippi
22 maj, 2014 09:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caty Delacour: Du kan rolla med mig i stället!Något man inte ska göra när man är sjuk: Titta på slutet av Breaking down (Twilight). Jag svimmade. Jippi 22 maj, 2014 09:58 |
|
Afturelding
Elev |
Jag letar träningsskor att promenera i, och möjligtvis lätt löpning. Men alla förbannade skor för kvinnor är ju rosa?! JAG VILL INTE HA ROSA!
![]() ![]()
22 maj, 2014 11:29 |
|
Frivolt
Elev |
Klaestron
![]() Afturelding Ååh, jasså? 22 maj, 2014 11:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen