@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
21 maj, 2014 23:57 |
|
Frivolt
Elev |
22 maj, 2014 00:03 |
|
Draco Abraxas Black
Elev |
Kan inte sova
22 maj, 2014 00:52 |
|
Qlql
Elev |
22 maj, 2014 01:00 |
|
Draco Abraxas Black
Elev |
Ska ut och röka
22 maj, 2014 01:02 |
|
Klaestron
Elev |
Okej nu har jag kollat upp detta för att vara på den säkra sidan, fullmånen var för 8 dagar sedan. Vad gör folk ute och ylar nu för? Missade de fullmånen eller har de inte förvandlats som de ska? Ibland undrar jag verkligen.
22 maj, 2014 01:13 |
|
Draco Abraxas Black
Elev |
Har snabbt slängt på mig kläder eftersom jag har fått ett telefonsamtal av min "agent" att jag måste till Los Angeles för att spela in en ny säsong av Arrow.
Av till flygplatsen. 22 maj, 2014 01:20 |
|
Obliviate_
Elev |
o bara jag är vaken...
22 maj, 2014 04:21 |
|
Draco Abraxas Black
Elev |
Vaknade precis.
Kom fram i Berlin där jag har en "lay-over" i två dagar och tog in på hotell för tre timmar sen. 22 maj, 2014 05:48 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Klaestron: Bor du i sthlm? Jag vet vad det är Isådanafall xDOkej nu har jag kollat upp detta för att vara på den säkra sidan, fullmånen var för 8 dagar sedan. Vad gör folk ute och ylar nu för? Missade de fullmånen eller har de inte förvandlats som de ska? Ibland undrar jag verkligen.
22 maj, 2014 06:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen