@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lekte modell idag i skolan och fick visa upp hoodien jag gjorde förra terminen med ett par andra. Först gick vi för lågstadiet, och de höll ut händerna och typ "High five! Hogh five!" och var allmänt jättegulliga och sedan, när vi gav den high fives' så sa de typ "Omg omg jag fick en high five!!!"
Åååh, så fina ♥ Sedan så gick vi för resten av mellanstadiet. Det var ok. Och sist för högstadiet. Det var fruktansvärt läskigt </3 Och så hade vi A&S-redovisning och typ allt gick fel (jag var typ den enda som märkte det, dock hahaha) 21 maj, 2014 20:28 |
|
Matilda weasley
Elev |
21 maj, 2014 20:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Ett ganska "fint" sätt att visa vad vi gör med bilderna. Att det som visas i media inte alltid är sant.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 maj, 2014 20:59
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-21 kl. 21:45
|
|
Hedwig96
Elev |
Haha, nu måste jag stänga av innan jag blir helt hyper 21 maj, 2014 21:18 |
|
Ithrenniel
Elev |
21 maj, 2014 21:36 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Ett ganska "fint" sätt att visa vad vi gör med bilderna. Att det som visas i media inte alltid är sanna. Hon var så mycket sötare innan överredigeringen. Slutresutalet var både för ljust, för överredigerat och för overkligt. Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 21 maj, 2014 21:37 |
|
Borttagen
|
Jag har upptäckt USB-uttaget bakom TV:n. Nu kan jag se alla mina favoritserier på 46"
21 maj, 2014 21:39 |
|
Syrup
Elev |
Mina systrar försöker lära mig att vicka på höfterna när jag går... det går inte så bra xD De bara skrattar ut mig hela tiden xD Tydligen går jag rak som en sticka och guppar upp och ner istället xD
21 maj, 2014 22:01 |
|
themarauder
Lärare |
21 maj, 2014 22:33 |
|
Borttagen
|
21 maj, 2014 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen