@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Fick ett paket på posten och visste inte alls vad det var då jag inte beställt något. Paketet är från Coca-Cola, med tre color och ett kort. På kortet står det: "Hej Therese! Även om du skriver så fint. Har vi fixat så du slipper. I år finns Hilda med som namn, men du får en redan nu! Ha en fin sommar // Coca-Cola." Fatta vad häftigt de hade sett min bild från förra året på instagram Awesome!! Ska typ testa och se om de kan fixa en med mitt namn 21 maj, 2014 16:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Fick ett paket på posten och visste inte alls vad det var då jag inte beställt något. Paketet är från Coca-Cola, med tre color och ett kort. På kortet står det: "Hej Therese! Även om du skriver så fint. Har vi fixat så du slipper. I år finns Hilda med som namn, men du får en redan nu! Ha en fin sommar // Coca-Cola." Fatta vad häftigt de hade sett min bild från förra året på instagram Awesome!! Ska typ testa och se om de kan fixa en med mitt namn Ja, eller hur Gör det! Fungerar det för mig kanske det fungerar för fler, det skadar ju inte att prova Kom ihåg att harchtagga (stavning?) #DelaEnCoke och liknande "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 maj, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Fick ett paket på posten och visste inte alls vad det var då jag inte beställt något. Paketet är från Coca-Cola, med tre color och ett kort. På kortet står det: "Hej Therese! Även om du skriver så fint. Har vi fixat så du slipper. I år finns Hilda med som namn, men du får en redan nu! Ha en fin sommar // Coca-Cola." Fatta vad häftigt de hade sett min bild från förra året på instagram Awesome!! Ska typ testa och se om de kan fixa en med mitt namn Ja, eller hur Gör det! Fungerar det för mig kanske det fungerar för fler, det skadar ju inte att prova Kom ihåg att harchtagga (stavning?) #DelaEnCoke och liknande #hashtagga? kanske xD Men hur fixade du det? D: Vill ha mina namn också! 21 maj, 2014 16:41 |
|
Kim Potter
Elev |
21 maj, 2014 16:44 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Fick ett paket på posten och visste inte alls vad det var då jag inte beställt något. Paketet är från Coca-Cola, med tre color och ett kort. På kortet står det: "Hej Therese! Även om du skriver så fint. Har vi fixat så du slipper. I år finns Hilda med som namn, men du får en redan nu! Ha en fin sommar // Coca-Cola." Fatta vad häftigt de hade sett min bild från förra året på instagram Awesome!! Ska typ testa och se om de kan fixa en med mitt namn Ja, eller hur Gör det! Fungerar det för mig kanske det fungerar för fler, det skadar ju inte att prova Kom ihåg att harchtagga (stavning?) #DelaEnCoke och liknande #hashtagga? kanske xD Men hur fixade du det? D: Vill ha mina namn också! Precis vad jag menade xD Alltså bilden var från förra sommaren (Den som är framför de andra colaflaskorna.). Jag hade skrivit typ "Nu är alla mina namn på colaflaskorna." under den bilden på insta och sedan hashtagga. Det var alltså inget planerat att jag skulle få dem, de hade väl bara sett den kan jag gissa xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 maj, 2014 16:47 |
|
Zendaya
Elev |
Allt är ju bara... rätt
21 maj, 2014 17:54 |
|
Fourma
Elev |
21 maj, 2014 18:01 |
|
Vildvittra
Elev |
"En hög högalv attackerade en bil med ett svärd."
Var är särskrivningen då man vill ha den? http://www.metro.se/nyheter/hogalv-pa-lsd-attackerade-bil-med-svard/EVHnes!SPMMsC8WuPRv6/ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 maj, 2014 18:02 |
|
Solkatten
Elev |
Åhh hörde en asbra låt på radion nu och går igenom radions spellista för imorse runt de tiderna där den spelades men hittar den inte! :< Faan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2014 18:07 |
|
Siriusis
Elev |
Har fått ett A i engelska *springer runt i min egen glans och har enhörningar och regnbågar runt mig*
Hai 21 maj, 2014 18:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen