@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det här spelet är beroendeframkallande. BOOOOOOM! Senaste gången nu fick jag 830980 (Den som kommer precis efter rosa. Hardcore alltså ^^) YOU DARE TO CHALLANGE ME?! kan...inte...sluta...spela
17 jan, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SÅ DKJSGÖLDSGIJDSLÖGJDKG GLLAAAAAD JUST NU! DET VAR JU GOLDEN GLOBE-GALAN IGÅR OCH GISSA VILKEN FILM SOM VANN PRISET FÖR BÄSTA ANIMERADE FILM?? AKFJÖDASOJÖASF JAG DÖÖÖR.. JAG ÄR SÅ HAPPIE! AHHHHHH TTTTTIIIIIIIINNNNNNNNTIIIIIIIIIIIIINNNNNNN!!!!!????? 17 jan, 2012 20:55 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av scarhead: ... påminn mig att aldrig klicka på länkar från tumblr klicka in mig på en och dök en asläskig bild upp och någon som skrek, SERIÖST FICK NÄSTAN EN HJÄRTATTACK. Usch, lider med dig, inte för att jag klickat på nån sån länk på tumblr men hatar verkligen screamers ![]()
17 jan, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
17 jan, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SÅ DKJSGÖLDSGIJDSLÖGJDKG GLLAAAAAD JUST NU! DET VAR JU GOLDEN GLOBE-GALAN IGÅR OCH GISSA VILKEN FILM SOM VANN PRISET FÖR BÄSTA ANIMERADE FILM?? AKFJÖDASOJÖASF JAG DÖÖÖR.. JAG ÄR SÅ HAPPIE! AHHHHHH TTTTTIIIIIIIINNNNNNNNTIIIIIIIIIIIIINNNNNNN!!!!!????? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! JAG ÄR SÅ GLAD FÖR STEVENS, PETERS, JAMIES OCH ALLA ANDRAS SKULL BARA FÖR DET.. AFJÖDSOJÖODSKGJDSLDJÖKSG... JAG DÖÖÖÖR! 17 jan, 2012 20:57 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Knizzlare: åh, jag med, händer aldrig men när det händer, så blir jag livrädd Skrivet av scarhead: ... påminn mig att aldrig klicka på länkar från tumblr klicka in mig på en och dök en asläskig bild upp och någon som skrek, SERIÖST FICK NÄSTAN EN HJÄRTATTACK. Usch, lider med dig, inte för att jag klickat på nån sån länk på tumblr men hatar verkligen screamers 17 jan, 2012 20:59 |
|
Luna 1
Elev |
17 jan, 2012 21:00 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SÅ DKJSGÖLDSGIJDSLÖGJDKG GLLAAAAAD JUST NU! DET VAR JU GOLDEN GLOBE-GALAN IGÅR OCH GISSA VILKEN FILM SOM VANN PRISET FÖR BÄSTA ANIMERADE FILM?? AKFJÖDASOJÖASF JAG DÖÖÖR.. JAG ÄR SÅ HAPPIE! AHHHHHH TTTTTIIIIIIIINNNNNNNNTIIIIIIIIIIIIINNNNNNN!!!!!????? WAIIIIIIIIINTT, WWHHHHHAAAAATTTTT????!!
17 jan, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
JAG KAN INTE STÅ.. SÖ-OGDSJKGDÖSOGÖÅJSDGÖOSIDUGGHDÖSOIGJSÖGJ SJKDGKJSGS JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! 17 jan, 2012 21:02 |
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG KAN INTE STÅ.. SÖ-OGDSJKGDÖSOGÖÅJSDGÖOSIDUGGHDÖSOIGJSÖGJ SJKDGKJSGS JAG ÄR SÅ GLAAAAAAD! OMTWTFOMTWTF *fangirl-skrik*
17 jan, 2012 21:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen