Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16678 16679 16680 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nu har jag:
- Skrivit instuderingsfrågor till tre kapitel i biologin och besvarat dem.
- Kompletterat en labbrapport.
- Skrivit på en annan labbrapport och lagt in bilder och gjort den fin.

Men så kom jag på att det är fysikdugga imorgon =(

21 maj, 2014 15:06

Solkatten
Elev

Avatar


Åh hörde en asbra låt på radion imorse som jag inte vet vad den heter!! Aldrig hört den förut (eller jag tror inte det iaf, känner inte igen den). Hoppas det står något på radions (NRJ) hemsida...

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2014 15:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Åh hörde en asbra låt på radion imorse som jag inte vet vad den heter!! Aldrig hört den förut (eller jag tror inte det iaf, känner inte igen den). Hoppas det står något på radions (NRJ) hemsida...


De brukar ju ha låtlistor på sina sidor tror jag.. Så länge du kommer ihåg ungefär vilken tid du hörde den så hittar du nog den

21 maj, 2014 15:12

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Åh hörde en asbra låt på radion imorse som jag inte vet vad den heter!! Aldrig hört den förut (eller jag tror inte det iaf, känner inte igen den). Hoppas det står något på radions (NRJ) hemsida...


De brukar ju ha låtlistor på sina sidor tror jag.. Så länge du kommer ihåg ungefär vilken tid du hörde den så hittar du nog den

Jag tror att jag hittade spellistan nu. Det var runt 7-8 och en stund efter låten pratade de om Ed Sheeran och det står en låt av honom där. Men får lyssna senare för nu är internet så segt. :<

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 maj, 2014 15:21

Mefour
Elev

Avatar


Jag är arg på mamma.

Stabil jävel utan några problem alls.

21 maj, 2014 15:29

Borttagen

Avatar


jag är bäst















Väldigt bra random fakta!!!

21 maj, 2014 15:34

Detta inlägg ändrades senast 2014-05-21 kl. 15:42
Antal ändringar: 3

Klaestron
Elev

Avatar


Varför får man mest inspiration när man måste ta det lugnt?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

21 maj, 2014 15:37

Borttagen

Avatar


JAG HAR SÅ MYCKET JAG MÅSTE GÖRA INNAN FREDAN OCH JAG HAR SPRUNGIT I TVÅ TIMMAR NU SÅ JAG ORKAR INTE MEN JAG MÅSTE FML

21 maj, 2014 15:46

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


Fick ett paket på posten och visste inte alls vad det var då jag inte beställt något.
Paketet är från Coca-Cola, med tre color och ett kort.
På kortet står det:

"Hej Therese!
Även om du skriver så fint.
Har vi fixat så du slipper.
I år finns Hilda med som namn, men du får en redan nu!
Ha en fin sommar // Coca-Cola."


Fatta vad häftigt de hade sett min bild från förra året på instagram

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-frc3%2Ft1.0-9%2F10296604_10152259401048649_7112336334458734654_n.jpg

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 maj, 2014 15:48

Borttagen

Avatar


Vi ska till psykiatrihistoriska museet imorgon ;__;

21 maj, 2014 16:32

1 2 3 ... 16678 16679 16680 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.