@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu har jag:
- Skrivit instuderingsfrågor till tre kapitel i biologin och besvarat dem. - Kompletterat en labbrapport. - Skrivit på en annan labbrapport och lagt in bilder och gjort den fin. Men så kom jag på att det är fysikdugga imorgon =( 21 maj, 2014 15:06 |
|
Solkatten
Elev |
Åh hörde en asbra låt på radion imorse som jag inte vet vad den heter!! Aldrig hört den förut (eller jag tror inte det iaf, känner inte igen den). Hoppas det står något på radions (NRJ) hemsida...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2014 15:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Åh hörde en asbra låt på radion imorse som jag inte vet vad den heter!! Aldrig hört den förut (eller jag tror inte det iaf, känner inte igen den). Hoppas det står något på radions (NRJ) hemsida... De brukar ju ha låtlistor på sina sidor tror jag.. Så länge du kommer ihåg ungefär vilken tid du hörde den så hittar du nog den 21 maj, 2014 15:12 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Åh hörde en asbra låt på radion imorse som jag inte vet vad den heter!! Aldrig hört den förut (eller jag tror inte det iaf, känner inte igen den). Hoppas det står något på radions (NRJ) hemsida... De brukar ju ha låtlistor på sina sidor tror jag.. Så länge du kommer ihåg ungefär vilken tid du hörde den så hittar du nog den Jag tror att jag hittade spellistan nu. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 maj, 2014 15:21 |
|
Mefour
Elev |
Jag är arg på mamma.
Stabil jävel utan några problem alls. 21 maj, 2014 15:29 |
|
Borttagen
|
jag är bäst
Väldigt bra random fakta!!! 21 maj, 2014 15:34
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-21 kl. 15:42
|
|
Klaestron
Elev |
21 maj, 2014 15:37 |
|
Borttagen
|
JAG HAR SÅ MYCKET JAG MÅSTE GÖRA INNAN FREDAN OCH JAG HAR SPRUNGIT I TVÅ TIMMAR NU SÅ JAG ORKAR INTE MEN JAG MÅSTE FML
21 maj, 2014 15:46 |
|
Vildvittra
Elev |
Fick ett paket på posten och visste inte alls vad det var då jag inte beställt något.
Paketet är från Coca-Cola, med tre color och ett kort. På kortet står det: "Hej Therese! Även om du skriver så fint. Har vi fixat så du slipper. I år finns Hilda med som namn, men du får en redan nu! Ha en fin sommar // Coca-Cola." Fatta vad häftigt de hade sett min bild från förra året på instagram ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 21 maj, 2014 15:48 |
|
Borttagen
|
Vi ska till psykiatrihistoriska museet imorgon ;__;
21 maj, 2014 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen