@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Det är galet fint väder idag ♥ ihh.
21 maj, 2014 10:28 |
|
Afturelding
Elev |
Sitter på balkongen och läser, strålande sol och 20 grader varmt. Helt plötsligt åskar det, och nu hänger det kolsvarta moln över mig. Men bara precis över vårat hus.
![]() ![]()
21 maj, 2014 12:07 |
|
Borttagen
|
14:20 idag visar de den animerade versionen av "Sagan om Ringen" från 1978 på 1:an. Någon som har sett den förut? Jag har aldrig sett den! Det ska bli intressant..
21 maj, 2014 12:34 |
|
Borttagen
|
Underbart väder!! Sitter på balkongen som ännu inte fått sol över sig men det gör ingenting för när det händer blir det som ett växthus! Har nya möbler också på balkongen så den är så fin såå och jag kan knappt sluta titta. Ska bli mycket balkonghäng i sommar!!
21 maj, 2014 12:42 |
|
MizzNina
Elev |
Det bästa med dejtingsidor på nätet är att man ibland kommer i konversation med söta musiker som skickar namn på grymma band till en.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 maj, 2014 12:57 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Borttagen: 14:20 idag visar de den animerade versionen av "Sagan om Ringen" från 1978 på 1:an. Någon som har sett den förut? Jag har aldrig sett den! Det ska bli intressant.. Jag har sett den! Och jag gillar den! Det är en väldigt intressant animeringsteknik (sådan där när man animerar ovanpå filminspelat material, minns inte vad det heter) som jag tycker passar bra till berättelsen ![]() ![]()
21 maj, 2014 13:58 |
|
Ginny_Power
Elev |
Det flyger in en ny geting i mitt rum varje gång jag öppnar fönstret... Hade glömt hur rädd jag var för getingar.
21 maj, 2014 14:03 |
|
Klaestron
Elev |
Kollar över gårdagens klädesköp och inser att svart/vit-randigt och jag har en väldigt vacker relation till varandra. Nu har jag lagt till en regnjacka, ännu fler strumpor och ett par jeans till samlingen av randiga klädesplagg jag äger
21 maj, 2014 14:18 |
|
Hedwig96
Elev |
Min moffa bygger en terrass åt oss, och den är nästan klar. Det blir fint
21 maj, 2014 14:28 |
|
Borttagen
|
Idag är en sån där chilleftermiddag, jag bara älskar! Oh yeah!!!!!!!!!
Ska baka, skriva, muggla och se på film... och kanske spela lite fotboll 21 maj, 2014 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen