@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Yey vi har haft barnkalas här
20 maj, 2014 20:22 |
|
Ginny00
Elev |
Har SOprov på fredag och jag vet inte hur laddad jag är ehe.. måste hinna plugga imorgon
Men det ska bli galet fint väder så jag kan alltid ligga ute i solen och plugga. ♥ 20 maj, 2014 21:08 |
|
Borttagen
|
Såg en bil med registreringsskylten WTF ***
Den bilen vill jag ha 20 maj, 2014 21:10 |
|
Majen00
Elev |
20 maj, 2014 21:30 |
|
Hedwig96
Elev |
Alltså Blääääää, först kommer Finland knappt vidare i Ishockeyn och sen när de gör det hamnar de spela mot Kanada (hoppas de inte stämmer) och har inte en chans med det laget
Jag vill ha tilbaka Selänne så gammal är han inte.. De har redan spelat minst 7 matcher i VM i år och jag vet inte namnet på någon i nuvarande laget. Förutom Rinne i målet som borde vara Rask. UTROPSTECKEN! 20 maj, 2014 21:30 |
|
Solkatten
Elev |
Jag kan verkligen inte ta hand om växter. Antingen dör de genom att få för lite vatten eller för mycket. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 maj, 2014 21:46 |
|
Borttagen
|
Fyfyfyfyfy, jag ska byta skola för fjärde gången 2014 imorgon x( VILL INTE!
20 maj, 2014 22:00 |
|
Klaestron
Elev |
Dagens bästa köp är helt klart "Nordiska Väsen" av Johan Egerkrans (B Wahlström förlag) så sjukt vackra illustrationer att det kliar i fingrarna och jag kan snart inte vänta på att handen är hel innan jag börjar teckna!
20 maj, 2014 22:19 |
|
yerAwizardThea
Elev |
20 maj, 2014 22:31 |
|
Vildvittra
Elev |
20 maj, 2014 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen