@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: JA D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Same D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc SIFFROR ÄR DUMMA D: varför tänkte jag inte på det när jag blev medlem? D: ;;
20 maj, 2014 19:34 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: JA D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Same D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc SIFFROR ÄR DUMMA D: varför tänkte jag inte på det när jag blev medlem? D: I'm happy, tralalalala c: ![]() Men förstår er ^-^ hatade mitt förra med, så när jag kände för att byta elevhem bytte jag namn med "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 maj, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Jag vill byta både namn och elevhem, hah D:Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: JA D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Same D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc SIFFROR ÄR DUMMA D: varför tänkte jag inte på det när jag blev medlem? D: I'm happy, tralalalala c: ![]() Men förstår er ^-^ hatade mitt förra med, så när jag kände för att byta elevhem bytte jag namn med 20 maj, 2014 19:37 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag vill byta både namn och elevhem, hah D: Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: JA D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Same D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc SIFFROR ÄR DUMMA D: varför tänkte jag inte på det när jag blev medlem? D: I'm happy, tralalalala c: ![]() Men förstår er ^-^ hatade mitt förra med, så när jag kände för att byta elevhem bytte jag namn med Vill bara byta namn, haha, liksom sudda ut den där siffran D: ;;
20 maj, 2014 19:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag vill byta både namn och elevhem, hah D: Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: JA D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Same D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc SIFFROR ÄR DUMMA D: varför tänkte jag inte på det när jag blev medlem? D: I'm happy, tralalalala c: ![]() Men förstår er ^-^ hatade mitt förra med, så när jag kände för att byta elevhem bytte jag namn med Jag är nöjd :3 Både med elevhem och namn. Och då har jag ändå varit Ravenclaw sen typ 2001 och Secchan sen typ 2006 Men förstår hur ni känner. Bytte själv användare så himla ofta på hoggy att ingen ens minns vem jag är medan jag känner igen massvis med namn på folk som inte bytte stup i kvarten xD Jag var aldrig nöjd. 20 maj, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Det är så awkward i filmen just nu och jag kan bara inte se det ugh.
Fast jag måste. 20 maj, 2014 19:51 |
|
Matilda Black
Elev |
sovmorgon imorgon
20 maj, 2014 20:17 |
|
Borttagen
|
Mitt ansikte gör så satans ont. Vill lägga mig ner och gråta.
20 maj, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
En och en halv sida till. Yay...
20 maj, 2014 20:19 |
|
Ginny00
Elev |
Var på konfirmationskväll i fyra timmar, nu är jag lite trött..
20 maj, 2014 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen