Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16673 16674 16675 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
cikki
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av cikki:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX

varför? o.o
Jag är stor bokstav-freak cx
Jag blir irriterad varje gång jag ser mitt eget användarnamn haha xD

hahah xD
jag önskar att jag inte hade 1 i mitt namn :c
Fast bara Lumos var väl upptaget? :o

20 maj, 2014 19:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX
MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:

20 maj, 2014 19:27

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX
MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:

JAG VILL INTE HA EN ETTA DET ÄR SUPER FULT D:

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

20 maj, 2014 19:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX
MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:

JAG VILL INTE HA EN ETTA DET ÄR SUPER FULT D:
MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D:

20 maj, 2014 19:29

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX
MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:

JAG VILL INTE HA EN ETTA DET ÄR SUPER FULT D:
MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D:

Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D:

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

20 maj, 2014 19:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX
MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:

JAG VILL INTE HA EN ETTA DET ÄR SUPER FULT D:
MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D:

Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D:
Jag med D:
Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c

20 maj, 2014 19:30

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX
MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:

JAG VILL INTE HA EN ETTA DET ÄR SUPER FULT D:
MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D:

Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D:
Jag med D:
Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c

Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

20 maj, 2014 19:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX
MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:

JAG VILL INTE HA EN ETTA DET ÄR SUPER FULT D:
MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D:

Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D:
Jag med D:
Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c

Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc
Same D:

20 maj, 2014 19:32

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX
MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:

JAG VILL INTE HA EN ETTA DET ÄR SUPER FULT D:
MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D:

Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D:
Jag med D:
Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c

Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc
Same D:

SIFFROR ÄR DUMMA D:

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

20 maj, 2014 19:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av lumos1:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av cikki:
GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX
MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:

JAG VILL INTE HA EN ETTA DET ÄR SUPER FULT D:
MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D:

Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D:
Jag med D:
Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c

Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc
Same D:

SIFFROR ÄR DUMMA D:
JA D:

20 maj, 2014 19:33

1 2 3 ... 16673 16674 16675 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.