@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Skrivet av lumos1: Fast bara Lumos var väl upptaget? :oSkrivet av cikki: Skrivet av lumos1: Jag är stor bokstav-freak cxSkrivet av cikki: GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX varför? o.o Jag blir irriterad varje gång jag ser mitt eget användarnamn haha xD hahah xD jag önskar att jag inte hade 1 i mitt namn :c 20 maj, 2014 19:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D:GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX 20 maj, 2014 19:27 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av cikki: MEN JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN SKREV IN ETT IDIOTISKT NAMN D: GAH VAD JAG HATAR ATT DEN LILLA JAG SOM GJORDE DEN HÄR ANVÄNDAREN INTE SKREV CIKKI MED STORT C DX JAG VILL INTE HA EN ETTA DET ÄR SUPER FULT D: ;;
20 maj, 2014 19:28 |
|
Borttagen
|
MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D:
20 maj, 2014 19:29 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: ;;
20 maj, 2014 19:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c 20 maj, 2014 19:30 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc ;;
20 maj, 2014 19:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Same D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc 20 maj, 2014 19:32 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Same D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc SIFFROR ÄR DUMMA D: ;;
20 maj, 2014 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: JA D:Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Same D: Skrivet av Borttagen: Skrivet av lumos1: Jag med D:Skrivet av Borttagen: MEN JAG HAR EN MASSA FLER SIFFROR OCH DET ÄR JÄTTEFULT D: Liksom tänk på alla äldre coola här på mugglis har coola namn jag vill också ha ett coolt namn när jag är äldre D: Men jag vill inte göra en ny användare, för har liksom alla inlägg, tummar, vänner osv. :c Precis! O jag vet inte vad jag skulle heta om jag bytte, eftersom att 'lumos' är upptaget :cc SIFFROR ÄR DUMMA D: 20 maj, 2014 19:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen