@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Vildvittra
Du kan ju alltid jaga ett par barn med vattenpistol om du vill se folk springa annars ^^ xD ![]() ![]()
20 maj, 2014 16:38 |
|
cikki
Elev |
Duellera med mig tack, dötråkigt här hemma xD
20 maj, 2014 16:41 |
|
Borttagen
|
20 maj, 2014 16:43 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Vildvittra Du kan ju alltid jaga ett par barn med vattenpistol om du vill se folk springa annars ^^ xD Bra där, letar upp lite barn att plåga ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 maj, 2014 16:47 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Vildvittra Du kan ju alltid jaga ett par barn med vattenpistol om du vill se folk springa annars ^^ xD Bra där, letar upp lite barn att plåga Är det inte sådant ni förskollärare gör? ^^ ![]() ![]()
20 maj, 2014 16:49 |
|
cikki
Elev |
Jag tror människor tycker jag är irriterande. :c
Varför tycker de det? 20 maj, 2014 16:59 |
|
Majaluna
Elev |
Snälla, snälla, snälla sponsra eller/och läs mitt mugglisgame. Det blir roligare om karaktärerna kan få med sponsorer så att inte allting lottas fram ^^
20 maj, 2014 17:05 |
|
cikki
Elev |
Jag har gjort om min profil och ändrat min profilbild. Det känns som jag. ^^
20 maj, 2014 17:06 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Vildvittra Du kan ju alltid jaga ett par barn med vattenpistol om du vill se folk springa annars ^^ xD Bra där, letar upp lite barn att plåga Är det inte sådant ni förskollärare gör? ^^ Jo, hela dagarna, tills föräldrarna kommer då är vi snälla och beskedliga som lamm ^-^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 maj, 2014 17:14 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Varit ledig idag, så skönt det var! Men i morgon blir det inte så dåligt heller, vi ska åka hem till min lärare och grilla
Nu är det enda man önskar sig någon att spela eller chatta med xD
20 maj, 2014 17:53 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen