@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hufflepuff
"You might belong in Hufflepuff Where they are just and loyal; Those patient Hufflepuffs are true And unafraid of toil." Congratulations on making Hufflepuff! Everyone is proud of you. Here, we are kind, equal, loyal and hard-working to an extent. Hopefully, you shall fit right in! Notable Hufflepuffs include Cedric Diggory, Ernie Macmillan, Nymphadora Tonks and Susan Bones. Head of House: Pomona Sprout House Ghost: The Fat Friar Founder: Helga Hufflepuff Harry: She's nice, I suppose. Ron: Don't know her, but she seems alright. Hermione: A friend of Cedric. Neville: Who? Fred and George: Shame we don't know her, she sound quite nice. Ginny: I don't know her. Luna: She's smart, too! She helps me look for Nargles, and loves my necklace. Such a lovely person. Cedric: We're best friends - she's kind, honest and wonderful... I think I'm in love... Cho: Cedric? How could you? *cries* Michael: Whatever. Don't know her. Draco: What? Pansy: Who? Blaise: Yeah, that name doesn't ring a bell. Sirius: Harry mentioned her... I don't know her. Lupin: She seems lovely! Dumbledore: A true Hufflepuff. She is loyal to her friends, and I value her as a pupil for that. She will have a good future. McGonagall: She pays attention in my class, and always tries to answer, no matter if the question is wrong. A wonderful girl. Snape: She sits at the back of the class, and hardly ever talks, unless it's about the subject. At least she's listening... Voldemort: ...Who? She could never be a Death Eater. 20 maj, 2014 15:12 |
|
Frivolt
Elev |
en timme kvar...vem vill kidnappa mig härifrån?
20 maj, 2014 15:19 |
|
Afturelding
Elev |
20 maj, 2014 15:45 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 maj, 2014 15:55 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Att gå och se, eller inte se vårruset, det är frågan! Ska du dit Afturelding? Vilken dag är det nu igen? ![]() ![]()
20 maj, 2014 15:59 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Att gå och se, eller inte se vårruset, det är frågan! Ska du dit Afturelding? Vilken dag är det nu igen? Idag klockan 19 xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 maj, 2014 16:00 |
|
Angelinaa
Elev |
Har just haft min sista idrottslektion någonsin :O Det känns väldigt sorgligt, fast det kommer bli skönt att inte behöva bära omkring på en enorm gympaväska XP
20 maj, 2014 16:02 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Att gå och se, eller inte se vårruset, det är frågan! Ska du dit Afturelding? Vilken dag är det nu igen? Idag klockan 19 xD Hahaha jahaaaa Nej, förmodligen inte ^^ xD Jag tror vi äter då, Thomas är hemma om en timme ungefär. ![]() ![]()
20 maj, 2014 16:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Att gå och se, eller inte se vårruset, det är frågan! Ska du dit Afturelding? Vilken dag är det nu igen? Idag klockan 19 xD Hahaha jahaaaa Nej, förmodligen inte ^^ xD Jag tror vi äter då, Thomas är hemma om en timme ungefär. Haha xD Okej, vet inte om jag pallar att göra det heller xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 maj, 2014 16:31 |
|
cikki
Elev |
Jag avskyr när folk har svårstavade mugglisnamn också kan jag inte tagga dem bara sådär DX
20 maj, 2014 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen