@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Man är känner sig ju lite pro som fortfarande kan dansen till Fame av Naturi Naughton fastän det var typ 10000 år sen
19 maj, 2014 22:01 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Mamma och pappa tog min dator och jag får inte tillbaka den förrän om ett par dagar... Dags att börja läsa igen då
19 maj, 2014 22:08 |
|
Ithrenniel
Elev |
19 maj, 2014 22:17 |
|
Halvblood
Elev |
19 maj, 2014 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Tänk att det inte är dina naglar. Skulle du liksom sno någon annans fingrar och bita på dem? Hihihihi, så brukar jag tänka hela tiden då jag straffar mig själv 8DJag har börjat bita på naglarna igen, hur gör man för att sluta?! 19 maj, 2014 22:31 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Tänk att det inte är dina naglar. Skulle du liksom sno någon annans fingrar och bita på dem? Hihihihi, så brukar jag tänka hela tiden då jag straffar mig själv 8D Jag har börjat bita på naglarna igen, hur gör man för att sluta?! O.o Tänk om man gick runt och åt alla andras naglar... Det hade ju verkligen varit skumt! Jag ska försöka tänka så i fortsättningen! ^^ ![]()
19 maj, 2014 22:33 |
|
Halvblood
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Jag har börjat bita på naglarna igen, hur gör man för att sluta?! Skrivet av Ithrenniel: Jag har börjat bita på naglarna igen, hur gör man för att sluta?! bara att tugga på en matta haha xD
19 maj, 2014 22:34 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Halvblood: Skrivet av Ithrenniel: Jag har börjat bita på naglarna igen, hur gör man för att sluta?! Skrivet av Ithrenniel: Jag har börjat bita på naglarna igen, hur gör man för att sluta?! bara att tugga på en matta haha xD Det är svårt att bära med sig en matta överallt dock ![]()
19 maj, 2014 22:35 |
|
Halvblood
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Halvblood: Skrivet av Ithrenniel: Jag har börjat bita på naglarna igen, hur gör man för att sluta?! Skrivet av Ithrenniel: Jag har börjat bita på naglarna igen, hur gör man för att sluta?! bara att tugga på en matta haha xD Det är svårt att bära med sig en matta överallt dock jo, det är ju sant
19 maj, 2014 22:36 |
|
Borttagen
|
Ithrenniel eller ett litet tips, inspirerat från boken Matilda är att hela tiden ha målade naglar eller typ ha någon kemikaliskt på fingrarna 8D Dååå kanske det inte är så frestande eller något O.o
19 maj, 2014 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen