@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Bara för InspiredPsycho visade sin gubbe måste jag visa min.
Jag gissar att ni ser den otroliga likheten mellan dem ^-^ ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 maj, 2014 21:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Tänkte söka sommarjobb på Cirkus Scott, hur fan coolt hade inte det varit? ^-^ Vad tror du Frivolt, kanske något för dig med? x) http://cirkusscott.se/sommarturne/2014/jobba-pa-cirkus-scott/ hahah åååh! Det hade ju varit jättekuul ju! Men hade ju hellre velat va cirkusartist ^^ 19 maj, 2014 21:14 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Tänkte söka sommarjobb på Cirkus Scott, hur fan coolt hade inte det varit? ^-^ Vad tror du Frivolt, kanske något för dig med? x) http://cirkusscott.se/sommarturne/2014/jobba-pa-cirkus-scott/ hahah åååh! Det hade ju varit jättekuul ju! Men hade ju hellre velat va cirkusartist ^^ Eller hur Jag tänkte att detta var det närmaste man kan komma "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 maj, 2014 21:18 |
|
Fellrendión
Elev |
19 maj, 2014 21:26 |
|
SevLoveer
Elev |
19 maj, 2014 21:38 |
|
yerAwizardThea
Elev |
OMG! VAD FIN DU ÄR!
19 maj, 2014 21:40 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: HUR VÄCKER MAN FOLK!?!?!?!?!??!?! :O Häll vatten på dom? :O Eller ställ en sån där tyg-Dalek som låter bredvid personen/personerna och få den o låta 19 maj, 2014 21:44 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: OMG! VAD FIN DU ÄR! t-tack ;_;
19 maj, 2014 21:47 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: HUR VÄCKER MAN FOLK!?!?!?!?!??!?! :O Häll vatten på dom? :O Eller ställ en sån där tyg-Dalek som låter bredvid personen/personerna och få den o låta Jag är rädd att de ska bli arga. D: Jag är häst (gäst, skrev fel xD) hos min syster och vill imte få dem förbannade men har nästan skrikit på dem nu! D: Sen satte jag på ett alarm precis vid min systers ansikte. Honsover fortfarande!
19 maj, 2014 21:48 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Först av allt: Jag avgudar hårfärgen!Skrivet av yerAwizardThea: OMG! VAD FIN DU ÄR! t-tack ;_; Sen så är ju du jättesöt!^^
19 maj, 2014 21:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen