@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
19 maj, 2014 20:34 |
|
Siriusis
Elev |
lyssnade på AC/DC på vägen till stan, varken min syster eller mamma uppskattade det </3
-- nu har jag AC/DC på högsta volym vid den stationära medans min syster o mamma sitter i vardagsrummet ( är en hall mellan ). Bara för att. Hai 19 maj, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2014 20:44
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-19 kl. 20:46
|
|
Kim Potter
Elev |
19 maj, 2014 20:45 |
|
Borttagen
|
Är snuvig
19 maj, 2014 20:47 |
|
yerAwizardThea
Elev |
19 maj, 2014 20:52 |
|
Hedwig96
Elev |
Tror jag ska logga ut nu och läsa lite HP före jag sover
19 maj, 2014 20:52 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2014 20:56 |
|
Ginny_Power
Elev |
19 maj, 2014 21:04 |
|
Ithrenniel
Elev |
Jag vill inte gå i morgon längre. Jag hade sett fram emot den i flera månader, men om inte han sak dit så är det inte roligt längre. Jag kommer bara sitta och tänka på att han inte är där. Inte värt. I morgon är jag sjuk. Punkt.
![]()
19 maj, 2014 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen