Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16662 16663 16664 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av potterflicka:
Jag sov fem timmar inatt, det är omöjligt att sova när det blir ljust klockan tre på morgonen!

Det funkar inte ens att hindra ljuset från att komma in rummet med persiennerna...



I know the feeling D:
Sen att alla mina kattungar blir galna så fort det blir ljust blir inte bättre. Inatt sov jag två, tre timmar.

19 maj, 2014 20:10

missy moon
Elev

Avatar


19 maj, 2014 20:11

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av potterflicka:
Jag sov fem timmar inatt, det är omöjligt att sova när det blir ljust klockan tre på morgonen!

Det funkar inte ens att hindra ljuset från att komma in rummet med persiennerna...



Det är hemskt! Har försökt vänja mig vid att sova i ljuset men det är hopplöst. Hade en sådan där "ögonbindel"/"Ögonlapp" för ett par år sedan, men bandet torkade ut och rasade samman ombord på fartyg där luften är torr. Men mamma hade en på jobbet så nu kör jag med den! Skitpraktiskt. Man kan vakna av att den trillat av, men bara på med den igen så blir det en extra snooze på morgontimmarna. Rätt okej om persienner, gardiner eller rullgardiner inte finns att tillgå/ej fungerar.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 maj, 2014 20:14

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av potterflicka:
Jag sov fem timmar inatt, det är omöjligt att sova när det blir ljust klockan tre på morgonen!

Det funkar inte ens att hindra ljuset från att komma in rummet med persiennerna...


Jag vet, det är så störande!
Jag köpte nyligen en rullgardin, så nu blir det helt mörkt i mitt rum när jag har den nere

19 maj, 2014 20:16

trolltand
Elev

Avatar


Jag ville bara komma upp i 100 inlägg. Och jag gillar glass.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FDIPSSOn.gif It's gonna be fun on a bun - in space!

19 maj, 2014 20:21

Fenixx
Elev

Avatar


har typ en brännblåsa på fingret men har inte bränt mig på något?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.ebaumsworld.com%2FmediaFiles%2Fpicture%2F883100%2F82553812.jpg

19 maj, 2014 20:23

Borttagen

Avatar


Vi sprang 'skoljoggen' idag som är 7.5 km. Eftersom att det inte stod någon lärare vid en korsning så var vi typ 15 personer som sprang fel. Det slutade med att vi sprang ungefär en mil istället. Så sammanlagt har jag gått/sprungit/joggat 1.7 min idag.
Och på det så fick jag ett skavsår.

19 maj, 2014 20:25

Borttagen

Avatar


Loggade precis in efter att ha duschat

19 maj, 2014 20:30

Borttagen

Avatar


Alltså, mina grannar bråkar så himla mycket. Men jag vågar inte ringa polisen/var-man-än-ringer-när-sånt-händer...

19 maj, 2014 20:33

Borttagen

Avatar


Ska göra en mugglis Hogwarts rollspel i Off Topic.

19 maj, 2014 20:34

1 2 3 ... 16662 16663 16664 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.