@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av potterflicka: Jag sov fem timmar inatt, det är omöjligt att sova när det blir ljust klockan tre på morgonen! Det funkar inte ens att hindra ljuset från att komma in rummet med persiennerna... I know the feeling D: Sen att alla mina kattungar blir galna så fort det blir ljust blir inte bättre. Inatt sov jag två, tre timmar. 19 maj, 2014 20:10 |
|
missy moon
Elev |
19 maj, 2014 20:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av potterflicka: Jag sov fem timmar inatt, det är omöjligt att sova när det blir ljust klockan tre på morgonen! Det funkar inte ens att hindra ljuset från att komma in rummet med persiennerna... Det är hemskt! Har försökt vänja mig vid att sova i ljuset men det är hopplöst. Hade en sådan där "ögonbindel"/"Ögonlapp" för ett par år sedan, men bandet torkade ut och rasade samman ombord på fartyg där luften är torr. Men mamma hade en på jobbet så nu kör jag med den! Skitpraktiskt. Man kan vakna av att den trillat av, men bara på med den igen så blir det en extra snooze på morgontimmarna. Rätt okej om persienner, gardiner eller rullgardiner inte finns att tillgå/ej fungerar. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 maj, 2014 20:14 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av potterflicka: Jag sov fem timmar inatt, det är omöjligt att sova när det blir ljust klockan tre på morgonen! Det funkar inte ens att hindra ljuset från att komma in rummet med persiennerna... Jag vet, det är så störande! Jag köpte nyligen en rullgardin, så nu blir det helt mörkt i mitt rum när jag har den nere 19 maj, 2014 20:16 |
|
trolltand
Elev |
19 maj, 2014 20:21 |
|
Fenixx
Elev |
19 maj, 2014 20:23 |
|
Borttagen
|
Vi sprang 'skoljoggen' idag som är 7.5 km. Eftersom att det inte stod någon lärare vid en korsning så var vi typ 15 personer som sprang fel. Det slutade med att vi sprang ungefär en mil istället. Så sammanlagt har jag gått/sprungit/joggat 1.7 min idag.
Och på det så fick jag ett skavsår. 19 maj, 2014 20:25 |
|
Borttagen
|
Loggade precis in efter att ha duschat
19 maj, 2014 20:30 |
|
Borttagen
|
Alltså, mina grannar bråkar så himla mycket. Men jag vågar inte ringa polisen/var-man-än-ringer-när-sånt-händer...
19 maj, 2014 20:33 |
|
Borttagen
|
Ska göra en mugglis Hogwarts rollspel i Off Topic.
19 maj, 2014 20:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen