@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
assåååååååå... blev så arg idag att jag kastade min mobil i marken och GISSA VAD JO HELA JÄVLA SKRÄMEN SPRACK. HELA. ser knappt. det är en samsung också så den har hållt asånga smällar men nu ba nope :-(
kom dock på en bra borförklaring så ska bara vänta på att pappa är ensam och är på bra humör... ![]() 19 maj, 2014 19:01 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2014 19:02 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på muslimsk musik (om man nu säger så), det är faktiskt rätt så intressant
19 maj, 2014 19:24 |
|
Ginny_Power
Elev |
Faaaaaaaaaaaan jag har glömt lösenordet på min MacBook Air! Eller egentligen inte, det är ändrat. När tusan ändrade jag mitt lösenord?!
ORKAR INTE
19 maj, 2014 19:25 |
|
Borttagen
|
Dean: What's the word, Cas?
Castiel: It's a shortened version of my name. 19 maj, 2014 19:34 |
|
Borttagen
|
Äntligen är den inlämnad!
19 maj, 2014 19:37 |
|
potterflicka
Elev |
Jag sov fem timmar inatt, det är omöjligt att sova när det blir ljust klockan tre på morgonen!
Det funkar inte ens att hindra ljuset från att komma in rummet med persiennerna... 19 maj, 2014 19:49 |
|
Ginny00
Elev |
Har äntligen hittat min datormus igen. Simple pleasures, verkligen, men jag känner mig så lycklig..
19 maj, 2014 19:49 |
|
Hapo
Elev |
Åh, jag är så glad för min systers skull just nu. =) Hon ska få "flytta in" i ett litet hus (2 rum) som står på vår tomt. Så nu blir det till att slänga, sälja och flytta på alla saker som står där. Det blir ett slitgöra, men bara tanken på hur fint hon kommer att få det när vi är klara håller mig motiverad till att hjälpa till och underlätta för henne och mamma och pappa.
Jag tycker att det här med inredning är så himla roligt, men jag ska försöka att hålla alla mina idéer inom mig, och i styr. Det här ska vara hennes tillhåll, och då ska hon såklart få välja hur hon vill ha det. Men jag föreslog att hon skulle försöka att inte införskaffa något nytt. Och det verkade hon gladeligen vara med på. Skulle vara så häftigt om vi kunde göra om "Lillkåken" som vi kallar den bara på begagnade saker och inget nytt. Hon kom in i mitt rum och frågade om jag hade några idéer om hur vi skulle göra, men då sa jag att jag skulle göra mitt bästa att lämna det åt henne. Men jag tror faktiskt att hon skulle uppskatta lite tips och tricks från min sida. Och det är ju självklart att jag är med på det. ^^ 19 maj, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Min funkar inte :CHar äntligen hittat min datormus igen. Simple pleasures, verkligen, men jag känner mig så lycklig.. 19 maj, 2014 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen