@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
19 maj, 2014 18:35 |
|
Lucy och Rose
Elev |
19 maj, 2014 18:38 |
|
Borttagen
|
DET VILL JAG OCKSÅ HA D: (fast iofs så skulle det inte hjälpa eftersom att jag inte bor i Stockholm, men ändååå)
19 maj, 2014 18:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Jag vill kunna japanska! D: Det enda jag kan är: "Mina saiko arigato kawaii" Jag kan japanska Och jag vet precis varifrån det där kommer xD 19 maj, 2014 18:43 |
|
Caius
Elev |
Undrar om jag vågar öppna fodralet till mina promarkers eller om jag blir besviken på att jag inte har rätt färger till Veigar om jag gör't....
För nu tänker jag sluta leva, nu tänker jag sluta bry mig och sluta försöka. Så om jag inte har några i rätt färger är det dags att börja plocka av de pengarna jag har kvar så kan nedräkningen till min sista dag börja. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 19 maj, 2014 18:44 |
|
Borttagen
|
Har fått nya cosplay kläder c:
19 maj, 2014 18:44 |
|
LIA15
Elev |
MIN NYA VÄSKA HAR KOMMIT
19 maj, 2014 18:47 |
|
Borttagen
|
OMG vad för väska? c:
Ska btw skriva till dig ikväll ^_^ 19 maj, 2014 18:48 |
|
Borttagen
|
Har blivit stoppad av både miljöpartister och socialdemokrater idag, "ska du rösta?" osv...
Min medicin fanns inte på apoteket och jag mår skit. Yay. Förbannar den här dagen! 19 maj, 2014 18:50 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: OMG vad för väska? c: Ska btw skriva till dig ikväll ^_^ En ryggsäck, min gamla är helt trasig. c: ![]() Jihoo! Då hoppas jag att det kommer fram inom en snar framtid. 19 maj, 2014 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen