@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Öh, nä. Det går båtar till Åbo eller Helsingfors och därifrån tåg till Karis, och därifrån Tåg eller bus 20 km till Ekenäs. Haha, kan se framför mej ett helt mugglisgäng som åker båt, tåg och buss. För att komma till en mugglisträff. Men annars sku man kunna stanna i Karis Det hade varit riktigt nice faktiskt! ^^ Ja, fast det skulle säkert vara väldigt få som skulle kunna komma.. 19 maj, 2014 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Min granne ahahah D:Skrivet av Borttagen: Vem tusan säger så?o-o Fulaste förkortningen: 'Fatt' (för att) Alltså Nej Bara nej 19 maj, 2014 18:23 |
|
Caius
Elev |
Orkar inte mer nu. Jag ger upp.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 19 maj, 2014 18:27 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Ena hälften av mig vill hem och frossa i choklad och chips. Andra hälften vill vara nyttig och säger åt mig att låta bli - jag måste vara vacker till balen. Vilken hälft ska jag lyssna på? Frossa! Du är vacker ändå. Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 19 maj, 2014 18:27 |
|
Elma00
Elev |
En gammal vän till mig/en tjej som bor i samma by som jag har fått en flickvän
19 maj, 2014 18:28 |
|
Klaestron
Elev |
19 maj, 2014 18:28 |
|
Borttagen
|
Snart klar med uppgiften! Då förtjänar jag en Ralph Fiennes-film.
19 maj, 2014 18:30 |
|
Elma00
Elev |
19 maj, 2014 18:31 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Tänkte söka sommarjobb på Cirkus Scott, hur fan coolt hade inte det varit? ^-^ Vad tror du Frivolt, kanske något för dig med? x) http://cirkusscott.se/sommarturne/2014/jobba-pa-cirkus-scott/ Har sökt de, men såg nu att jag ska antaligen på scoutläger då. Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 19 maj, 2014 18:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Fiuq: Skrivet av Vildvittra: Tänkte söka sommarjobb på Cirkus Scott, hur fan coolt hade inte det varit? ^-^ Vad tror du Frivolt, kanske något för dig med? x) http://cirkusscott.se/sommarturne/2014/jobba-pa-cirkus-scott/ Har sökt de, men såg nu att jag ska antaligen på scoutläger då. Tråkigt D: Fast Scoutläger låter också kul ^-^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 maj, 2014 18:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen