@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Tänkte söka sommarjobb på Cirkus Scott, hur fan coolt hade inte det varit? ^-^
Vad tror du Frivolt, kanske något för dig med? x) http://cirkusscott.se/sommarturne/2014/jobba-pa-cirkus-scott/ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 maj, 2014 17:53
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-19 kl. 17:59
|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag bor i Piteå (Alltså norrbotten) och han bor i Småland...c: Så typ 1h flyg+5h bilresa Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Yeah.. Tur att jag inte har föräldrar som inte låter mig åka c: Skrivet av yerAwizardThea: luna_rav well min pojkvän lärde jag ju känna här på mugglis och han bor liksom lite långt bort... Åh, that's too bad Tur c: Ungefär hur långt bort är det?
19 maj, 2014 17:57 |
|
LolFeelings
Elev |
OH MY GOD
JAG SOM TRODDE ATT JAG HELT HADE KOMMIT ÖVER DET DÄR JAG KAN INTE ENS TITTA PÅ SHREK LÄNGRE
19 maj, 2014 17:59 |
|
Borttagen
|
Låt mig hata Bea
Hon ger en biljett till One Direction till Madde Och så långt är jag bara glad för Maddes skull Med 5sos ska tydligen vara förband åt One Direction FML 19 maj, 2014 17:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Piteå (Alltså norrbotten) och han bor i Småland...c: Så typ 1h flyg+5h bilresa Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Yeah.. Tur att jag inte har föräldrar som inte låter mig åka c: Skrivet av yerAwizardThea: luna_rav well min pojkvän lärde jag ju känna här på mugglis och han bor liksom lite långt bort... Åh, that's too bad Tur c: Ungefär hur långt bort är det? Oj, 5 timmar med bil och 1 timma med flyg är rätt mycket. 19 maj, 2014 17:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nog för att man säkert kan hitta ett snabbare, men dyrare alternativ..Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jag bor i Piteå (Alltså norrbotten) och han bor i Småland...c: Så typ 1h flyg+5h bilresa Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Yeah.. Tur att jag inte har föräldrar som inte låter mig åka c: Skrivet av yerAwizardThea: luna_rav well min pojkvän lärde jag ju känna här på mugglis och han bor liksom lite långt bort... Åh, that's too bad Tur c: Ungefär hur långt bort är det? Oj, 5 timmar med bil och 1 timma med flyg är rätt mycket.
19 maj, 2014 18:01 |
|
Hedwig96
Elev |
Öh, nä. Det går båtar till Åbo eller Helsingfors och därifrån tåg till Karis, och därifrån Tåg eller bus 20 km till Ekenäs. Haha, kan se framför mej ett helt mugglisgäng som åker båt, tåg och buss. För att komma till en mugglisträff. Men annars sku man kunna stanna i Karis 19 maj, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
Fulaste förkortningen: 'Fatt' (för att)
Alltså Nej Bara nej 19 maj, 2014 18:06 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vem tusan säger så?o-oFulaste förkortningen: 'Fatt' (för att) Alltså Nej Bara nej
19 maj, 2014 18:10 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Öh, nä. Det går båtar till Åbo eller Helsingfors och därifrån tåg till Karis, och därifrån Tåg eller bus 20 km till Ekenäs. Haha, kan se framför mej ett helt mugglisgäng som åker båt, tåg och buss. För att komma till en mugglisträff. Men annars sku man kunna stanna i Karis Det hade varit riktigt nice faktiskt! ^^ ![]()
19 maj, 2014 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen