@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. Ah, jag kan se svårigheten i det... Men vad sägs om det här? Alla mugglisar åker till Finland!! Det verkar kul, skulle vara sjukt kul att träffa mugglisar och samtidigt få se lite ut av Finland c: cx Jag är dock inte så bra på Finländs geografi, så det är nog lite svårt för mig att bestämma en plats ![]()
19 maj, 2014 17:34 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Nog för att jag troligtvis inte kan komma... Har planerat så mycket annat i sommar x)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. Ah, jag kan se svårigheten i det... Men vad sägs om det här? Alla mugglisar åker till Finland!! Det verkar kul, skulle vara sjukt kul att träffa mugglisar och samtidigt få se lite ut av Finland c: cx Jag är dock inte så bra på Finländs geografi, så det är nog lite svårt för mig att bestämma en plats
19 maj, 2014 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. Ah, jag kan se svårigheten i det... Men vad sägs om det här? Alla mugglisar åker till Finland!! Det verkar kul, skulle vara sjukt kul att träffa mugglisar och samtidigt få se lite ut av Finland c: cx Jag är dock inte så bra på Finländs geografi, så det är nog lite svårt för mig att bestämma en plats Åh, jag har aldrig varit duktig på Geografi, men vi får ta med oss några kartor cx 19 maj, 2014 17:36 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. Ah, jag kan se svårigheten i det... Men vad sägs om det här? Alla mugglisar åker till Finland!! Det verkar kul, skulle vara sjukt kul att träffa mugglisar och samtidigt få se lite ut av Finland c: cx Jag är dock inte så bra på Finländs geografi, så det är nog lite svårt för mig att bestämma en plats Åh, jag har aldrig varit duktig på Geografi, men vi får ta med oss några kartor cx Vi tar en karta, pekar slumpmässigt ut en plats som ser lämplig ut och så får det bli där! ^^ ![]()
19 maj, 2014 17:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. Ah, jag kan se svårigheten i det... Men vad sägs om det här? Alla mugglisar åker till Finland!! Det verkar kul, skulle vara sjukt kul att träffa mugglisar och samtidigt få se lite ut av Finland c: cx Jag är dock inte så bra på Finländs geografi, så det är nog lite svårt för mig att bestämma en plats Åh, jag har aldrig varit duktig på Geografi, men vi får ta med oss några kartor cx Vi tar en karta, pekar slumpmässigt ut en plats som ser lämplig ut och så får det bli där! ^^ Men hallo då kan det ju bli ett helt finskt ställe och det går ju bra 19 maj, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Ithrenniel Det är ju så jag brukar göra i vanliga fall, så så dåligt borde det ju inte gå. yerAwizardThea right, det finns ju mycket annat att göra också c: 19 maj, 2014 17:41 |
|
Ithrenniel
Elev |
19 maj, 2014 17:42 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nog för att jag faktiskt ska träffa en från mugglis i sommar c:Ithrenniel Det är ju så jag brukar göra i vanliga fall, så så dåligt borde det ju inte gå. yerAwizardThea right, det finns ju mycket annat att göra också c:
19 maj, 2014 17:42 |
|
Borttagen
|
yerAwizardThea Jag har aldrig träffat någon som jag lärt känna genom mugglis :'c 19 maj, 2014 17:44 |
|
yerAwizardThea
Elev |
19 maj, 2014 17:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen