@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Åh, JA! Åska. Vad skönt, det är ju så jäkla kvavt. Innan idag var det soligt och varmt, nu regn och åska helt plötsligt. Det har vi också haft. Jag är inte ledsen, jag gick för ett par timmar sen och hoppades att åskan skulle komma, det var så sjukt kvavt ute att det knappt gick att andas. Vi hade det inte kvavt och vädret innan åskan var riktigt skön. Varken för varmt eller för kallt. ♥ Var ute när åskan kom och lekte med hunden som självklart blev livrädd och ville in. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2014 16:48 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Åh, JA! Åska. Vad skönt, det är ju så jäkla kvavt. Innan idag var det soligt och varmt, nu regn och åska helt plötsligt. Det har vi också haft. Jag är inte ledsen, jag gick för ett par timmar sen och hoppades att åskan skulle komma, det var så sjukt kvavt ute att det knappt gick att andas. Vi hade det inte kvavt och vädret innan åskan var riktigt skön. Varken för varmt eller för kallt. ♥ Var ute när åskan kom och lekte med hunden som självklart blev livrädd och ville in. Min katt är mer bad ass än din hund. Han låg på grannens uteplats och sov när åskan kom. Han reagerade först när det började regna. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 maj, 2014 16:49 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte 19 maj, 2014 17:16 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? ![]()
19 maj, 2014 17:22 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Gärna men det beror på var och när Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^
19 maj, 2014 17:25 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. 19 maj, 2014 17:26 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. Ah, jag kan se svårigheten i det... Men vad sägs om det här? Alla mugglisar åker till Finland!! ![]()
19 maj, 2014 17:28 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Haha det blir ju typ närmare för mig så x)Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. Ah, jag kan se svårigheten i det... Men vad sägs om det här? Alla mugglisar åker till Finland!!
19 maj, 2014 17:30 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Ithrenniel: Haha det blir ju typ närmare för mig så x) Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. Ah, jag kan se svårigheten i det... Men vad sägs om det här? Alla mugglisar åker till Finland!! Vilken bra idé 19 maj, 2014 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Ithrenniel: Finns det några som skulle vilja försöka ha en mugglisträff under sommaren? ^^ Jag sku så vilja fa på en mugglisträff nån gång, men det kan jag nog inte Varför inte? Finland, är så svårt att bestämma ett datum som skulle passa (för alla) och åka till Sverige för en mugglisträff. Liksom "hej mamma, jag åker till sverige på en mugglisträff" hon vet inte ens vad mugglis är för nåt. O ja.. Ah, jag kan se svårigheten i det... Men vad sägs om det här? Alla mugglisar åker till Finland!! Det verkar kul, skulle vara sjukt kul att träffa mugglisar och samtidigt få se lite ut av Finland c: cx 19 maj, 2014 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen