@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
gråter det här är så perfekt 19 maj, 2014 16:32 |
|
Hedwig96
Elev |
Alltså Argggh, Om inte Finland vinner mot Kazakhstan nu så vet jag inte vad jag ska göra. Jag vill inte ha Rinne i målet, de ska va Rask och Selänne och Koivu borde komma tillbaka så Finland får ett bra lag igen...
19 maj, 2014 16:34 |
|
Borttagen
|
tänker gå ut och springa ikväll
19 maj, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
"Varför gillar du Luke så mycket?" - M
"För att Luke är... Luke!" - Jag Jag har bra anledningar ok 19 maj, 2014 16:36 |
|
Ithrenniel
Elev |
Ena hälften av mig vill hem och frossa i choklad och chips. Andra hälften vill vara nyttig och säger åt mig att låta bli - jag måste vara vacker till balen.
Vilken hälft ska jag lyssna på? ![]()
19 maj, 2014 16:36 |
|
Borttagen
|
MICHAEL TYP "I am Michael and I'm from Middle-Earth and Narnia"
OMG *Fangirling* 19 maj, 2014 16:38 |
|
MizzNina
Elev |
Åh, JA! Åska. Vad skönt, det är ju så jäkla kvavt.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 maj, 2014 16:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av MizzNina: Åh, JA! Åska. Vad skönt, det är ju så jäkla kvavt. Innan idag var det soligt och varmt, nu regn och åska helt plötsligt. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2014 16:43 |
|
Ithrenniel
Elev |
19 maj, 2014 16:44
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-19 kl. 16:49
|
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av MizzNina: Åh, JA! Åska. Vad skönt, det är ju så jäkla kvavt. Innan idag var det soligt och varmt, nu regn och åska helt plötsligt. Det har vi också haft. Jag är inte ledsen, jag gick för ett par timmar sen och hoppades att åskan skulle komma, det var så sjukt kvavt ute att det knappt gick att andas. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 19 maj, 2014 16:45 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen