@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Halvblood
Elev |
19 maj, 2014 14:32 |
|
Ithrenniel
Elev |
Det är mysigt att sitta ute med en dator och njuta av det fina vädret. Speciellt nu när det är skugga och man inte får solsting! ^^
![]()
19 maj, 2014 14:36 |
|
Borttagen
|
Hahaha xD
19 maj, 2014 15:09 |
|
Ithrenniel
Elev |
19 maj, 2014 15:36 |
|
Syrup
Elev |
Jag såg idag att fiket på stadsbiblioteket heter något i stil med Regnbågen eller något sådant! För det stod typ så här på ett plakat:
"Regnbågens godisar" och "Regnbågens drycker" ungefär. I was pretty happy when I saw it :3 Sedan har vi ju förstås stadens gymnasie matsal som heter "Gyllene Köttbullen" med loggan liknande en köttbulle med vingar x)
19 maj, 2014 15:45 |
|
Frivolt
Elev |
19 maj, 2014 15:56 |
|
yerAwizardThea
Elev |
19 maj, 2014 16:10 |
|
Ginny_Power
Elev |
19 maj, 2014 16:15 |
|
Solkatten
Elev |
Var ute och lekte med vår hund och helt plötsligt såg jag hur det blixtrade till ovanför mig - såg bara något ljus och någon sekund senare åskade det rejält. Blev skiträdd i början då det kom så plötsligt men hunden blev räddast och bara ville in direkt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2014 16:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Cykla ALDRIG med en basklarinett i cykelkorgen om det inte är absolut nödvändigt! Jag gjorde misstaget idag Ska bara skaffa en basklarinett först.....eller fungerar det med blockflöjt? Gick den sönder? ;/ Nej, som tur är Jag tror inte att det blir samma effekt xD Det var inte lite det ^^ tur att den klarade sig Nähä xD Munspel kanske? xD Den här gången händer det inte! 19 maj, 2014 16:30 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen