Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16652 16653 16654 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Har idag för första gången i år haft på mig shorts utomhus Så jääkla varmt det är idag alltså!!!

Äntligen e typ nästan sommaren här också ♥


Du menar att även där uppe, där isbjörnarna går på gatorna......att ni har det varmt? O:

BTW så tog du vår värme från igår

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

19 maj, 2014 12:39

Ella01
Elev

Avatar


Jag läser

✩✩✩

19 maj, 2014 12:46

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Frivolt:
Har idag för första gången i år haft på mig shorts utomhus Så jääkla varmt det är idag alltså!!!

Äntligen e typ nästan sommaren här också ♥


Du menar att även där uppe, där isbjörnarna går på gatorna......att ni har det varmt? O:

BTW så tog du vår värme från igår


Hhah japp

Heheheeee

19 maj, 2014 12:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella01:
Jag läser
Vad läser du? Själv kör jag på HG just nu!

19 maj, 2014 13:00

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Jag läser
Vad läser du? Själv kör jag på HG just nu!


Har redan läst HG läser Beautiul Creatures! (tror det stavas så)

✩✩✩

19 maj, 2014 13:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Jag läser
Vad läser du? Själv kör jag på HG just nu!


Har redan läst HG läser Beautiul Creatures! (tror det stavas så)
Är den bra? Vad handlar den om?

19 maj, 2014 13:34

Ella01
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Jag läser
Vad läser du? Själv kör jag på HG just nu!


Har redan läst HG läser Beautiul Creatures! (tror det stavas så)
Är den bra? Vad handlar den om?
'

Beautiful Creatures - recension!

Ethan bor i den lilla sydstatsorten Gatlin där alla känner alla och ingen får sticka ut. Han bor med Amma, en väldigt vidskeplig modersgestalt och en pappa som lever som en vampyr, jobbar på sin bok på nätterna och sover på dagarna. Den enda han därför kan berätta om de underliga drömmarna för är sin bästa vän Link, som även är son till den första ladyn i Daughters of the Amerikan Revolution.

Men plötsligt börjar en ny tjej i stadens high school, någon som verkligen sticker ut. Vartefter Ethan får reda mer om Lena Duchannes inser han att det finns många mörka hemligheter som omsvärmar henne och Gatlin och så snart han börjar komma en på spåren finner han många, många fler.

Tog det här ifrån: http://bokbeate.blogspot.se/2013/02/beautiful-creatures-recension.html

✩✩✩

19 maj, 2014 13:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Jag läser
Vad läser du? Själv kör jag på HG just nu!


Har redan läst HG läser Beautiul Creatures! (tror det stavas så)
Är den bra? Vad handlar den om?
'

Beautiful Creatures - recension!

Ethan bor i den lilla sydstatsorten Gatlin där alla känner alla och ingen får sticka ut. Han bor med Amma, en väldigt vidskeplig modersgestalt och en pappa som lever som en vampyr, jobbar på sin bok på nätterna och sover på dagarna. Den enda han därför kan berätta om de underliga drömmarna för är sin bästa vän Link, som även är son till den första ladyn i Daughters of the Amerikan Revolution.

Men plötsligt börjar en ny tjej i stadens high school, någon som verkligen sticker ut. Vartefter Ethan får reda mer om Lena Duchannes inser han att det finns många mörka hemligheter som omsvärmar henne och Gatlin och så snart han börjar komma en på spåren finner han många, många fler.

Tog det här ifrån: http://bokbeate.blogspot.se/2013/02/beautiful-creatures-recension.html
Den ska jag läsa! Fantasy?

19 maj, 2014 13:38

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Ella01:
Jag läser
Vad läser du? Själv kör jag på HG just nu!


Har redan läst HG läser Beautiul Creatures! (tror det stavas så)
Är den bra? Vad handlar den om?
'

Beautiful Creatures - recension!

Ethan bor i den lilla sydstatsorten Gatlin där alla känner alla och ingen får sticka ut. Han bor med Amma, en väldigt vidskeplig modersgestalt och en pappa som lever som en vampyr, jobbar på sin bok på nätterna och sover på dagarna. Den enda han därför kan berätta om de underliga drömmarna för är sin bästa vän Link, som även är son till den första ladyn i Daughters of the Amerikan Revolution.

Men plötsligt börjar en ny tjej i stadens high school, någon som verkligen sticker ut. Vartefter Ethan får reda mer om Lena Duchannes inser han att det finns många mörka hemligheter som omsvärmar henne och Gatlin och så snart han börjar komma en på spåren finner han många, många fler.

Tog det här ifrån: http://bokbeate.blogspot.se/2013/02/beautiful-creatures-recension.html
Den ska jag läsa! Fantasy?



Tror det

✩✩✩

19 maj, 2014 13:39

yerAwizardThea
Elev

Avatar

+1


Snart ska jag vända ryggen mot rasismen!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

19 maj, 2014 14:14

1 2 3 ... 16652 16653 16654 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.