@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Noaidi
Elev |
Istället för att plugga inför ett prov så tittade jag på hockey. Det händer alldeles för ofta hahah
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 19 maj, 2014 00:08 |
|
Borttagen
|
Plan för idag:
Skriva klart uppgiften om J.K. Rowling Gå och skriva nationella Skriva klart uppgiften om andra världskriget Titta på någon film med Ralph Fiennes Låter som en bra plan tycker jag, 19 maj, 2014 08:47 |
|
Epiphany
Elev |
19 maj, 2014 09:09 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Plan för idag: Skriva klart uppgiften om J.K. Rowling Gå och skriva nationella Skriva klart uppgiften om andra världskriget Titta på någon film med Ralph Fiennes Låter som en bra plan tycker jag, Låter som en rätt bra dag måste jag säga!
19 maj, 2014 09:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Plan för idag: Skriva klart uppgiften om J.K. Rowling Gå och skriva nationella Skriva klart uppgiften om andra världskriget Titta på någon film med Ralph Fiennes Låter som en bra plan tycker jag, Låter som en rätt bra dag måste jag säga! Jag kan inte gnälla. Tycker om allting som jag ska göra idag, så (Ja, jag tycker om nationella prov. Särskilt engelska som jag ska skriva idag) 19 maj, 2014 09:12 |
|
Fourma
Elev |
Jag känner mig fet och uttråkad >.>
VARFÖR LÄMNAR FÖRÄLDRAR GODIS HEMMA NÄR DERAS BARN ÄR ENSAMT HEMMA?! :' 19 maj, 2014 09:28 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Plan för idag: Skriva klart uppgiften om J.K. Rowling Gå och skriva nationella Skriva klart uppgiften om andra världskriget Titta på någon film med Ralph Fiennes Låter som en bra plan tycker jag, Låter som en rätt bra dag måste jag säga! Jag kan inte gnälla. Tycker om allting som jag ska göra idag, så (Ja, jag tycker om nationella prov. Särskilt engelska som jag ska skriva idag) De nationella proven är något de flesta lärare tycker om också, man slipper ju lägga planeringstid på att skapa nya prov! Engelska var min favorit när jag gjorde dem med
19 maj, 2014 09:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Borttagen: Plan för idag: Skriva klart uppgiften om J.K. Rowling Gå och skriva nationella Skriva klart uppgiften om andra världskriget Titta på någon film med Ralph Fiennes Låter som en bra plan tycker jag, Låter som en rätt bra dag måste jag säga! Jag kan inte gnälla. Tycker om allting som jag ska göra idag, så (Ja, jag tycker om nationella prov. Särskilt engelska som jag ska skriva idag) De nationella proven är något de flesta lärare tycker om också, man slipper ju lägga planeringstid på att skapa nya prov! Engelska var min favorit när jag gjorde dem med Det kan jag förstå! Alltså, engelska och språk rent allmänt är mina favoritämnen så det är bara att skriva liksom 19 maj, 2014 09:38 |
|
Frivolt
Elev |
Har idag för första gången i år haft på mig shorts utomhus
Äntligen e typ nästan sommaren här också ♥ 19 maj, 2014 12:37 |
|
LolFeelings
Elev |
En kille och en tjej där ute argumenterar om feminism.
Grejen är att tjejen är emot och att killen är för. ...huh.
19 maj, 2014 12:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen