@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Jag är trött på idioter -.-'
18 maj, 2014 21:34 |
|
PureSlytherin
Elev |
18 maj, 2014 21:37 |
|
Borttagen
|
Alltså...
1) börja spela tennis? 2) börja sjunga i kören? 3) RIKARD, SVARA. Så vi kan prata om bra musik och rymden. 18 maj, 2014 21:45 |
|
Syrup
Elev |
Tydligen vill alla mina släktingar att jag ska bli präst nu O_O De sa att jag pratade så himla bra, bättre än prästen, så att jag skulle ta över hennes jobb O_O Jag vill inte vara präst... D:
18 maj, 2014 21:56 |
|
Fellrendión
Elev |
Namnet Mugglarportalen låter som en slags hemlig ingång till den magiska världen där alla vi mugglare smyger igenom för att stalka häxor...
18 maj, 2014 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: HAHAHAHAH, jag tänkte alltid på Barda typ xD Fast, öh, ja ... heh xDNamnet Mugglarportalen låter som en slags hemlig ingång till den magiska världen där alla vi mugglare smyger igenom för att stalka häxor... 18 maj, 2014 22:41 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: HAHAHAHAH, jag tänkte alltid på Barda typ xD Fast, öh, ja ... heh xD Namnet Mugglarportalen låter som en slags hemlig ingång till den magiska världen där alla vi mugglare smyger igenom för att stalka häxor... Kanske en Barda-portal in?
18 maj, 2014 22:43 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 maj, 2014 22:46 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Klaestron: Det läker nog snart hoppas jag Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Vad är fel? Är redan trött på anti inflammatoriska tabletter och jag är bara inne på dag 3. Inflammerad sadelled i tummen pga att jag virkat för mycket, kallas dock sms-tumme 18 maj, 2014 22:48 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Det läker nog snart hoppas jag Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Vad är fel? Är redan trött på anti inflammatoriska tabletter och jag är bara inne på dag 3. Inflammerad sadelled i tummen pga att jag virkat för mycket, kallas dock sms-tumme Det hoppas jag med! Jag kan ju ha fel om var inflammationen ligger så i värsta fall måste de operera handen under lokalbedövning och det är mitt skräckscenario, så hoppas pamolen fixar inflammationen innan onsdag
18 maj, 2014 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen