@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG DÖÖÖÖÖÖÖR ♥ "Harry would like a younger girlfriend so he feel like he could protect her"!!!!!!!!!!!!!!!!!! KISS KISS KISS! Harry Styles…? Känns enligt mig åsikt lite Edward Cullen-aktigt, ett sätt som inte jag tycker är creepy och "tjejen kan inte skydda sig själv"… :p 18 maj, 2014 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hah, tjaaaah lite faktiskt x) Men mm Styles-snubben Skrivet av Borttagen: JAG DÖÖÖÖÖÖÖR ♥ "Harry would like a younger girlfriend so he feel like he could protect her"!!!!!!!!!!!!!!!!!! KISS KISS KISS! Harry Styles…? Känns enligt mig åsikt lite Edward Cullen-aktigt, ett sätt som inte jag tycker är creepy och "tjejen kan inte skydda sig själv"… :p 18 maj, 2014 20:26 |
|
Minidjuret
Elev |
Whiiii, jag kan inte fatta att det händer! Så himla lycklig ;w; ♥ 18 maj, 2014 20:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Sommarlovet är såå nära, hjälp bara 7 skoldagar kvar, de ryms nästan på en hand. Är det nån som kan stoppa tiden lite??
18 maj, 2014 20:27 |
|
Borttagen
|
18 maj, 2014 20:28 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag kommer inte överleva nästa vecka x__x Varför, bara varför måste alla dumma 6:or åka iväääääääääääg!? ;___;
Join the dark side, we have cookies~
18 maj, 2014 20:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Någon som känner igen sig i telefonfobin och att gå runt en massa då man talar? xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 maj, 2014 20:34 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Jessica Tonks: ugglar gärnaJag vill bara ta och uggla med någon. Fick en sådan lust att bara börja uggla med någon och bli bra vän med den. Många av mina vänner jag ugglade mycket med förut har inte varit inne så mycket nu... Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 18 maj, 2014 20:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Någon som känner igen sig i telefonfobin och att gå runt en massa då man talar? xD Haha, jag brukar inte kunna stå stilla och tala, det har hänt att jag lagt ner mej på rygg på golvet när jag talat, eller suttit på en stol med benen i kors framför mej och armbågarna på kanten och gungat fram och tillbaka. Och det var ju helt hemskt när jag skulle ringa och fråga efter en praktikplats på Åland. Jag gick flera dagar omkring och tänkte ringa, och tillslut skrev jag en liten lapp, vad jag borde säga och ringde innan jag han tänka på vad jag gjorde. det är bäst så 18 maj, 2014 21:02 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Har blivit erbjuden att spela en match med 99:orna inget stort egentligen eftersom de behöver folk. Men ändå! ♥
18 maj, 2014 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen