@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är så sjukt pepp inför i morgon eftersom jag ska åka och simma så mycket jag orkar, ska bli så sjukt mysigt ♥ (NOOOOOOOOT!)
( Det vill säga att jag måste simma 200 meter bröstsim och 50-75 meter ryggsim innan jag åker hem </3 ) Någon som kan peppa mig lite, tack? 17 jan, 2012 20:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-17 kl. 20:05
|
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag måste gå ner och dricka medicin som smakar jätteäckligt sötsliskigt för jag har typ en allergisk reaktion som ger mig utslag på armarna och såriga läppar. Jag gillar inte medicin
![]()
17 jan, 2012 20:04 |
|
Solkatten
Elev |
Seriöst. Jag lyssnar fortfarande på Gotta get back to Hogwarts XD Hahah. Gissa om låten är sönderspelad? Har lyssnat på den sedan imorse!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 20:07 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag har en hamburgare i mitt fönster...
17 jan, 2012 20:07 |
|
Solkatten
Elev |
^ Wtf?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jan, 2012 20:08 |
|
Borttagen
|
Waaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O
17 jan, 2012 20:09 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pommes! ♥Waaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
17 jan, 2012 20:16
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-17 kl. 20:17
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ultramannen: Skrivet av Borttagen: PWaaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O Skrivet av Borttagen: Waaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O Skrivet av Borttagen: Waaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O Skrivet av Borttagen: Pommes! ♥Waaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O Men det står man ju sig på max en timme, sen blir man ju hungrig igen D: 17 jan, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag vann över min idrotts lärare på duschboll xD Haha! Grattis! XD Tackar, tackar ;D! 17 jan, 2012 20:18 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men det r godast... Jaja, typ, hmm, jag vet inte.. Kanske mackor?Skrivet av Ultramannen: Skrivet av Borttagen: PWaaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O Skrivet av Borttagen: Waaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O Skrivet av Borttagen: Waaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O Skrivet av Borttagen: Pommes! ♥Waaaait! PEOPLE!! Vad kan man äta för att orka simma hyfsat långt i typ en-två timmar? :O Men det står man ju sig på max en timme, sen blir man ju hungrig igen D: There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
17 jan, 2012 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen