@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Ja, det är rätt jobbigt cx Men kul ^-^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag brukar vara med på två, men med en av dem så har vi två danser, så tre olika danser :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åååh, vad kul! Dansuppvisningar är bäst!Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!! Annars då, jora dansen gick bra ändå Nästa gång vill jag va med på fler :'D Iaf de jag har varit med i med Exiled, Luleå Balett och Rytmik var sämst haha D: Med Exiled så har man scenrep från 9 på morgonen, så man är där hela dagen. Det är jättekul, dock ^^ Jaa haha okeej Haha, ja med då har ni det ju lindrigt. Vi är från nio till typ åtta på kvällen cx Oooh haha xD herregud. Jag e supertrött nu xD 18 maj, 2014 19:30 |
|
cirklar
Elev |
18 maj, 2014 19:37 |
|
Hedwig96
Elev |
På en lektion på fredan i skolan fick vi pyssla. Fanns massa olika material och vi får göra vad vi vill, och imoron får vi fortsätta.
18 maj, 2014 19:48 |
|
Borttagen
|
hatar dimitri. en ond bastard :C adrian däremot… mums c: ♥
18 maj, 2014 19:49 |
|
SevLoveer
Elev |
18 maj, 2014 19:55 |
|
Borttagen
|
Sitter och tar ut ackord till min nya favoritlåt, jag känner mig alltid så musikalisk när jag lyckas med sådant! Jag brukar inte se mig själv som så särskilt musikalisk egentligen.
18 maj, 2014 19:58 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Jag vill bara ta och uggla med någon. Fick en sådan lust att bara börja uggla med någon och bli bra vän med den. Många av mina vänner jag ugglade mycket med förut har inte varit inne så mycket nu...
18 maj, 2014 20:00 |
|
lumos1
Elev |
18 maj, 2014 20:00 |
|
Borttagen
|
JAG DÖÖÖÖÖÖÖR ♥
"Harry would like a younger girlfriend so he feel like he could protect her"!!!!!!!!!!!!!!!!!! KISS KISS KISS! 18 maj, 2014 20:15 |
|
LolFeelings
Elev |
What.
Varför bestämde jag mig för att lyssna på Welcome to Night Vale nu?! Det är ju helt underbart o.o VARFÖR HAR JAG INTE LYSSNAT FÖRUT
18 maj, 2014 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen