@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lumos1
Elev |
Skrivet av kitto: Jag har uppdaterat min profil. Längst ner står ett antal mugglisar som jag beundrar, står du med? Känn dig hedrad i så fall! ♡ jag är med hjälp o.o hahah nu känner jag mig otroligt hedrad och allmänt cool~ ;;
18 maj, 2014 18:48 |
|
Borttagen
|
18 maj, 2014 18:49 |
|
Anna-chan
Elev |
*håller tummarna för dig att det inte regner* Det är i närheten av Svalöv som jag bor, och där öste det ner för inte så jättelängesedan... .__. Join the dark side, we have cookies~
18 maj, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
18 maj, 2014 18:59 |
|
Balder
Elev |
Coldplays nya platta Ghost Stories släpps imorgon och jag orkar knappt vänta...
18 maj, 2014 19:00 |
|
Frivolt
Elev |
Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD
men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!! Annars då, jora dansen gick bra ändå Nästa gång vill jag va med på fler :'D 18 maj, 2014 19:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Åååh, vad kul! Dansuppvisningar är bäst!Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!! Annars då, jora dansen gick bra ändå Nästa gång vill jag va med på fler :'D Iaf de jag har varit med i med Exiled, Luleå Balett och Rytmik var sämst haha D: Med Exiled så har man scenrep från 9 på morgonen, så man är där hela dagen. Det är jättekul, dock ^^ 18 maj, 2014 19:22 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åååh, vad kul! Dansuppvisningar är bäst!Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!! Annars då, jora dansen gick bra ändå Nästa gång vill jag va med på fler :'D Iaf de jag har varit med i med Exiled, Luleå Balett och Rytmik var sämst haha D: Med Exiled så har man scenrep från 9 på morgonen, så man är där hela dagen. Det är jättekul, dock ^^ Jaa haha okeej 18 maj, 2014 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Jag brukar vara med på två, men med en av dem så har vi två danser, så tre olika danser :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åååh, vad kul! Dansuppvisningar är bäst!Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!! Annars då, jora dansen gick bra ändå Nästa gång vill jag va med på fler :'D Iaf de jag har varit med i med Exiled, Luleå Balett och Rytmik var sämst haha D: Med Exiled så har man scenrep från 9 på morgonen, så man är där hela dagen. Det är jättekul, dock ^^ Jaa haha okeej Haha, ja med då har ni det ju lindrigt. Vi är från nio till typ åtta på kvällen cx 18 maj, 2014 19:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Jag brukar vara med på två, men med en av dem så har vi två danser, så tre olika danser :3Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Åååh, vad kul! Dansuppvisningar är bäst!Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!! Annars då, jora dansen gick bra ändå Nästa gång vill jag va med på fler :'D Iaf de jag har varit med i med Exiled, Luleå Balett och Rytmik var sämst haha D: Med Exiled så har man scenrep från 9 på morgonen, så man är där hela dagen. Det är jättekul, dock ^^ Jaa haha okeej Haha, ja med då har ni det ju lindrigt. Vi är från nio till typ åtta på kvällen cx Oooh haha xD herregud. Jag e supertrött nu xD 18 maj, 2014 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen