Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16647 16648 16649 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av kitto:
Jag har uppdaterat min profil. Längst ner står ett antal mugglisar som jag beundrar, står du med? Känn dig hedrad i så fall! ♡

jag är med hjälp o.o hahah nu känner jag mig otroligt hedrad och allmänt cool~

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

18 maj, 2014 18:48

Borttagen

Avatar


18 maj, 2014 18:49

Anna-chan
Elev

Avatar


Skrivet av Ithrenniel:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Ithrenniel:
Jag får hålla tummarna!! ^^

Var i Skåne? ;3


Svalöv

*håller tummarna för dig att det inte regner* Det är i närheten av Svalöv som jag bor, och där öste det ner för inte så jättelängesedan... .__.

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

18 maj, 2014 18:55

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2F2pzh4rr.jpg

Och det här är en av anledningarna till att jag älskar honom så mycket.

18 maj, 2014 18:59

Balder
Elev

Avatar


Coldplays nya platta Ghost Stories släpps imorgon och jag orkar knappt vänta...

18 maj, 2014 19:00

Frivolt
Elev

Avatar


Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD

men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!!

Annars då, jora dansen gick bra ändå Var kul! första gången jag är med på en dansuppvisning!! Är nöjd över mig själv!

Nästa gång vill jag va med på fler :'D

18 maj, 2014 19:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD

men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!!

Annars då, jora dansen gick bra ändå Var kul! första gången jag är med på en dansuppvisning!! Är nöjd över mig själv!

Nästa gång vill jag va med på fler :'D
Åååh, vad kul! Dansuppvisningar är bäst!
Iaf de jag har varit med i med Exiled, Luleå Balett och Rytmik var sämst haha D:
Med Exiled så har man scenrep från 9 på morgonen, så man är där hela dagen. Det är jättekul, dock ^^

18 maj, 2014 19:22

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD

men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!!

Annars då, jora dansen gick bra ändå Var kul! första gången jag är med på en dansuppvisning!! Är nöjd över mig själv!

Nästa gång vill jag va med på fler :'D
Åååh, vad kul! Dansuppvisningar är bäst!
Iaf de jag har varit med i med Exiled, Luleå Balett och Rytmik var sämst haha D:
Med Exiled så har man scenrep från 9 på morgonen, så man är där hela dagen. Det är jättekul, dock ^^


Jaa Var jättekuul! Ska anmäla mig till fler dansen sen, nu va ja bara med på en x)

haha okeej Ja, vi hade oxå genrep från nio på morron Va där från klockan nio på morron till typ halv 6 på kvällen ^^

18 maj, 2014 19:24

Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD

men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!!

Annars då, jora dansen gick bra ändå Var kul! första gången jag är med på en dansuppvisning!! Är nöjd över mig själv!

Nästa gång vill jag va med på fler :'D
Åååh, vad kul! Dansuppvisningar är bäst!
Iaf de jag har varit med i med Exiled, Luleå Balett och Rytmik var sämst haha D:
Med Exiled så har man scenrep från 9 på morgonen, så man är där hela dagen. Det är jättekul, dock ^^


Jaa Var jättekuul! Ska anmäla mig till fler dansen sen, nu va ja bara med på en x)

haha okeej Ja, vi hade oxå genrep från nio på morron Va där från klockan nio på morron till typ halv 6 på kvällen ^^
Jag brukar vara med på två, men med en av dem så har vi två danser, så tre olika danser :3

Haha, ja med då har ni det ju lindrigt. Vi är från nio till typ åtta på kvällen cx

18 maj, 2014 19:25

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Äntligen hemkommen efter dagens dansföreställning!! Det var väldigt roligt men jobbigt med så mkt väntan xD

men fick iaf fördriva väntetiden men att umgås med ett gäng jäättesöta små barn mellan typ 7-9 år :'D Blev jättekär i dom!!

Annars då, jora dansen gick bra ändå Var kul! första gången jag är med på en dansuppvisning!! Är nöjd över mig själv!

Nästa gång vill jag va med på fler :'D
Åååh, vad kul! Dansuppvisningar är bäst!
Iaf de jag har varit med i med Exiled, Luleå Balett och Rytmik var sämst haha D:
Med Exiled så har man scenrep från 9 på morgonen, så man är där hela dagen. Det är jättekul, dock ^^


Jaa Var jättekuul! Ska anmäla mig till fler dansen sen, nu va ja bara med på en x)

haha okeej Ja, vi hade oxå genrep från nio på morron Va där från klockan nio på morron till typ halv 6 på kvällen ^^
Jag brukar vara med på två, men med en av dem så har vi två danser, så tre olika danser :3

Haha, ja med då har ni det ju lindrigt. Vi är från nio till typ åtta på kvällen cx


Oooh kuul!

haha xD herregud. Jag e supertrött nu xD

18 maj, 2014 19:28

1 2 3 ... 16647 16648 16649 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.