@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Ithrenniel: Nu åker jag neråt landet. Till skåne närmare bestämt. Förbered dig för regn då ^^ xD Jag har en jacka! >.< Jag hoppas att jag inte blir allt för blöt xP Hoppas inte det ^^ Men det regnade mer innan idag, och nu har det typ avtagit, så förhoppningsvis så regnar det inte mer sen xD Join the dark side, we have cookies~
18 maj, 2014 17:53 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 maj, 2014 17:56 |
|
Kim Potter
Elev |
18 maj, 2014 18:06 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 maj, 2014 18:08 |
|
potterflicka
Elev |
Jag blev lite trött på min hårfärg ( cendré ) så jag färgade håret ljusbrunt istället.
Är superglad, blev jättefint! :-) 18 maj, 2014 18:08 |
|
Borttagen
|
Gillar att Vildvittra och jag har matchande signaturer. ♥
18 maj, 2014 18:33 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gillar att Vildvittra och jag har matchande signaturer. ♥ Haha xD Åh, det tänkte jag inte på. Sorry om jag härmade dig ;P Men det måste ju bero på att vi är så coola "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 maj, 2014 18:35 |
|
Nordanhym
Elev |
Känslan när ingen läser ens FF längre... :'(
Trots att man fick så himla fina kommentarer och allt :'( ![]()
18 maj, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Gillar att Vildvittra och jag har matchande signaturer. ♥ Haha xD Åh, det tänkte jag inte på. Sorry om jag härmade dig ;P Men det måste ju bero på att vi är så coola Jag blir bara glad över att fler pers har coola signaturer hihi. Mer vintergatan åt folket! 18 maj, 2014 18:43 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Gillar att Vildvittra och jag har matchande signaturer. ♥ Haha xD Åh, det tänkte jag inte på. Sorry om jag härmade dig ;P Men det måste ju bero på att vi är så coola Jag blir bara glad över att fler pers har coola signaturer hihi. Mer vintergatan åt folket! Coola signaturer med bra budskap, det är Vintergatan det! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 maj, 2014 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen