@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av themarauder: Det är ganska jobbigt x) Skrivet av Luna Chang: themarauder Se till att få se den finaste sidan av staden tills dess då! (Dvs, ingen Hahah!! =) ja!! Wow, det blir aldrig mörkt här uppe :O Hhaa, man blir ju aldrig trött :O Då har vi dock nästan mörkt dygnet runt på vintern Jag blir så förvånad då jag far söderut på sommaren och det faktiskt blir mörkt på natten xD Hej 18 maj, 2014 17:23 |
|
Ithrenniel
Elev |
18 maj, 2014 17:24 |
|
Ginny00
Elev |
Det är så fantastiskt väder nu och det ska fortsätta
Åh, jag älskar det här ♥ ♥ ♥ 18 maj, 2014 17:25 |
|
Nordanhym
Elev |
Det spöregnar här -.-'
Haft strålande sol hela helgen utan möjlighet till att sola men när man kommer hem och äntligen kan lägga sig och sola så spöregnar det -.-' Så himla typiskt... ![]()
18 maj, 2014 17:27 |
|
Borttagen
|
Ojj, såg en ganska obehaglig grej nere vid busshållplatsen nyss O.o
Det var såhära en tjej och någon kille som bara pratade lugnt, sedan helt plötsligt vände sig tjejen om och försökte gå iväg, men killen liksom tog tog i henne och bara skrek. Sedan sprang tjejen iväg, men killen sprang efter och höll fast i henne och skrek igen massa saker åt henne. Så gick det en gamling förbi och kanske sa något, då började killen skrika igen och sparkade sönder glaset på busskuren. FAN NU ÄR HAN DÄR IGEN MED HENNE OMG OMG OMG VAD LÄSKIGT 18 maj, 2014 17:31 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ojj, såg en ganska obehaglig grej nere vid busshållplatsen nyss O.o Det var såhära en tjej och någon kille som bara pratade lugnt, sedan helt plötsligt vände sig tjejen om och försökte gå iväg, men killen liksom tog tog i henne och bara skrek. Sedan sprang tjejen iväg, men killen sprang efter och höll fast i henne och skrek igen massa saker åt henne. Så gick det en gamling förbi och kanske sa något, då började killen skrika igen och sparkade sönder glaset på busskuren. FAN NU ÄR HAN DÄR IGEN MED HENNE OMG OMG OMG VAD LÄSKIGT Hur kan du bara se på när något sådant händer? Tänk om tjejen är rädd för killen eller något, ring polisen?! ![]()
18 maj, 2014 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nordanhym: Mehh, jag var bara helt "vööööh" jättelänge, jag kom väl inte att tänka på och ringa polisen o.o Och när jag väl kom på det hade killen gått iväg O.oSkrivet av Borttagen: Ojj, såg en ganska obehaglig grej nere vid busshållplatsen nyss O.o Det var såhära en tjej och någon kille som bara pratade lugnt, sedan helt plötsligt vände sig tjejen om och försökte gå iväg, men killen liksom tog tog i henne och bara skrek. Sedan sprang tjejen iväg, men killen sprang efter och höll fast i henne och skrek igen massa saker åt henne. Så gick det en gamling förbi och kanske sa något, då började killen skrika igen och sparkade sönder glaset på busskuren. FAN NU ÄR HAN DÄR IGEN MED HENNE OMG OMG OMG VAD LÄSKIGT Hur kan du bara se på när något sådant händer? Tänk om tjejen är rädd för killen eller något, ring polisen?! Sen kom han tillbaka och tjejen bara "lalala ser inte dig", tills dem ba kysstes och hoppade på bussen xD Jag ba "WHATAAAAAA?!" 18 maj, 2014 17:39 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nordanhym: Mehh, jag var bara helt "vööööh" jättelänge, jag kom väl inte att tänka på och ringa polisen o.o Och när jag väl kom på det hade killen gått iväg O.oSkrivet av Borttagen: Ojj, såg en ganska obehaglig grej nere vid busshållplatsen nyss O.o Det var såhära en tjej och någon kille som bara pratade lugnt, sedan helt plötsligt vände sig tjejen om och försökte gå iväg, men killen liksom tog tog i henne och bara skrek. Sedan sprang tjejen iväg, men killen sprang efter och höll fast i henne och skrek igen massa saker åt henne. Så gick det en gamling förbi och kanske sa något, då började killen skrika igen och sparkade sönder glaset på busskuren. FAN NU ÄR HAN DÄR IGEN MED HENNE OMG OMG OMG VAD LÄSKIGT Hur kan du bara se på när något sådant händer? Tänk om tjejen är rädd för killen eller något, ring polisen?! Sen kom han tillbaka och tjejen bara "lalala ser inte dig", tills dem ba kysstes och hoppade på bussen xD Jag ba "WHATAAAAAA?!" fy fan va skumt O.o ![]()
18 maj, 2014 17:46 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Nu åker jag neråt landet. Till skåne närmare bestämt. Förbered dig för regn då ^^ xD Join the dark side, we have cookies~
18 maj, 2014 17:48 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Skrivet av Ithrenniel: Nu åker jag neråt landet. Till skåne närmare bestämt. Förbered dig för regn då ^^ xD Jag har en jacka! >.< Jag hoppas att jag inte blir allt för blöt xP ![]()
18 maj, 2014 17:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen