@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är dum mot mina tänder, jag mobbar dem typ genom att proppa i min socker :>
17 jan, 2012 19:41 |
|
Borttagen
|
Jag har trååååååååkigt.
Snälla snälla söta fina, skicka lite mugglepost till mig 17 jan, 2012 19:41 |
|
djurgalen_99
Elev |
Ska klippa lite papper vet inte varför Har någon en sax jag kan få låna har tappat bort min...
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 17 jan, 2012 19:46 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av 9te: Det var det... Och det tog så lång tid fast det inte vaar någon kö..... Fast när vi väl kom in och fick hjälp var det smidigt..Skrivet av Ultramannen: Skrivet av 9te: Ja.. Ramlade bara helt random framåt på fotbollsplanen... Sen blev jag hämtad och fick vänta på akuten i Lund 5 timmar. Skrivet av Ultramannen: Va? Varför? Vi kommer ju sakna dig! (skriver detta fast jag bröt nyckelbenet innan idag) har du lite otur idag Ultramannen? Verkar tråkigt att va där i 5 h There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
17 jan, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Jag vann över min idrotts lärare på duschboll xD
17 jan, 2012 19:48 |
|
djurgalen_99
Elev |
Ska dricka te nu, kmr kanske tillbaks senare
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 17 jan, 2012 19:49 |
|
Minidjuret
Elev |
^
Vad är duschboll? O.O 17 jan, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vann över min idrotts lärare på duschboll xD Haha! Grattis! XD 17 jan, 2012 19:49 |
|
Li
Biträdande rektor |
Alltså, lasagne. MMMMMM
without something there is no nothing 17 jan, 2012 19:55 |
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Jag provade nyss att äta naturell yoghurt & oboy...
asså visste ni att 1+1 e lika med 2 8D köttbullemacka e mums fillebabba ;D 17 jan, 2012 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen