@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
9te
Elev |
Skrivet av EmahS: Min lilla by nämndes på "Vem Vet Mest?" idag. GALET! Det bör tillägga att det bor typ 200 pers här. Eller. det var inte byn. utan järnåldersgravfältet som finns här. men jag trodde inte en enda person kände till det hahaha coolt "Tuta och kör Ernie!"
17 jan, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
jag känner mig som en hemsk människa.
jag snor grannens internet och gillar Amon Goeth (fast det andra bara karaktären som Ralph spelar) :c 17 jan, 2012 19:28 |
|
djurgalen_99
Elev |
Jag har jätteont i axlarna!!!
Känner mig flummig idag!!! E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 17 jan, 2012 19:29 |
|
Borttagen
|
Nördar John Mayer och målar naglarna ♥
17 jan, 2012 19:30 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av 9te: Ja.. Ramlade bara helt random framåt på fotbollsplanen... Sen blev jag hämtad och fick vänta på akuten i Lund 5 timmar. Skrivet av Ultramannen: Va? Varför? Vi kommer ju sakna dig! (skriver detta fast jag bröt nyckelbenet innan idag) har du lite otur idag Ultramannen? There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
17 jan, 2012 19:31 |
|
djurgalen_99
Elev |
vill ha sims 3 husdjur!!
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 17 jan, 2012 19:32 |
|
9te
Elev |
Skrivet av Ultramannen: Skrivet av 9te: Ja.. Ramlade bara helt random framåt på fotbollsplanen... Sen blev jag hämtad och fick vänta på akuten i Lund 5 timmar. Skrivet av Ultramannen: Va? Varför? Vi kommer ju sakna dig! (skriver detta fast jag bröt nyckelbenet innan idag) har du lite otur idag Ultramannen? Verkar tråkigt att va där i 5 h "Tuta och kör Ernie!"
17 jan, 2012 19:37 |
|
djurgalen_99
Elev |
You don't know me
You don't feel me You don't know I'm the best Vet inte vad jag fick det ifrån... E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 17 jan, 2012 19:40 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag känner mig som en hemsk människa. jag snor grannens internet och gillar Amon Goeth (fast det andra bara karaktären som Ralph spelar) :c Haha, vet du vad? När jag bodde i ett parhus tidigare, eller ja, vi hyrde det när vi letade efter annan bostad, så hade vi inget internet. Men en dag skaffade han som bodde i samma hus som i i lägenheten brevid internet! då 'lånade' vi lite C: speech! 17 jan, 2012 19:41 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Ultramannen: Va? Varför? Vi kommer ju sakna dig! (skriver detta fast jag bröt nyckelbenet innan idag) Tar för mycket tid osv :-)
17 jan, 2012 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen