@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Salem: Psss jag skriver ju Skrivet av Borttagen: yerAwizardThea Men åh Varför vågar folk inte prata med mig?! Jag känner mig alltid så dissad och ignorerad då. Hur kan man liksom inte våga prata med någon pga coolhet? Trodde att det var då alla ville prata med en Hahaha aw Inte ogillar du väl mig? *heartbroken* xD
14 maj, 2014 21:17 |
|
Fellrendión
Elev |
InspiredPsycho: Har inte varit med i diskussionen men varför du är någon att se upp till? För att du bara är det!
Okej, jag vet inte varför, du bara är det! xD Men du är jättesnäll och allt gumman! ^^ Hjärta: ![]() Spoiler: Tryck här för att visa!
14 maj, 2014 21:17 |
|
Borttagen
|
yerAwizardThea
Nej då! Tycker du verkar trevlig :3 Och vågar uggla med mig! Fellrendión Men aww. Tack! ♥ Eller... Spoiler: Tryck här för att visa! 14 maj, 2014 21:20 |
|
Vildvittra
Elev |
Hahaha xD
Hjärtan när de är som bäst ^_^ Fellrendión och InspiredPsycho Men håller med dig Alice, vad menar Mugglisar med att man är någon att se upp till och beundra liksom? Spamma mig med ugglor istället, så vidare cool är jag inte xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 maj, 2014 21:23 |
|
Fourma
Elev |
Ser någon Grey's anatomy? 0.0
14 maj, 2014 21:27 |
|
Borttagen
|
Jag rekommenderar den här:
http://www.iflscience.com/space/eyes-earth-iss-hd-earth-viewing-experiment Särskilt med den här i bakgrunden: https://www.youtube.com/watch?v=G1c2KpurNWo Seriously. Just go and watch it. 14 maj, 2014 21:28 |
|
Borttagen
|
Jag hade en debatt med min musiklärare om nedgången av elever som spelar blåsinstrument. Hade nämligen spelat upp min marsch som jag hade skrivit (Den här! Vätterkustsmarsch) med pratande klasskompisar i bakgrunden (Det gick uselt
Sen dränker jag den personen som har pratat med sarkasm och när musikläraren ingriper går jag in i en hetsig debatt med honom eftersom det här är en hjärtefråga för mig. Sen skulle vi sjunga med i någon låt (Har ingen aning om vilken Det kommer säkert upp på mina omdömen, och då kommer mina föräldrar ha ett allvarligt samtal med mig efter avslutningen Rörigt inlägg, så om jag fått något fel kan väl du Leafs rätta till det? Tex vilken låt var det vi sjöng? o.O 14 maj, 2014 21:28 |
|
Fellrendión
Elev |
Vildvittra:
Tack vare dig Dragon Fantasy har jag slutat använda hjärtan som smileys. Men både du och InspiredPsycho är jätteawesome på något sätt. ![]()
14 maj, 2014 21:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Vildvittra: Tack vare dig Dragon Fantasy har jag slutat använda hjärtan som smileys. Men både du och InspiredPsycho är jätteawesome på något sätt. Människohjärtan är så mycket mer fascinerande och häftiga än de små kommersiella hjärtana nuförtiden ;D Tack, du med ^-^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 maj, 2014 21:39 |
|
PureSlytherin
Elev |
14 maj, 2014 21:48 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen