@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jag vet inte, du bara är det! Skrivet av yerAwizardThea: Eller så är det för att folk tycker att ni är så sjukt coola att man är helt out of your leauge? Haha! Tror inte det... Jag har alltid undrat, varför tycker folk här att jag är cool? ;__; I don't understand. Haha, men tack då Jag tycker att jag är mest... konstig och jobbig. XD 14 maj, 2014 20:59 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av AlexZz: It made me happy c:Skrivet av yerAwizardThea: Jag stör mig sjukt mycket på att mina tummar har stannat av helt. Skriver väl helt enkelt inte så många bra inlägg längre xD She said getting a thumbs up. xD Tack Kim Potter!:3 Haha varsågod :3
14 maj, 2014 21:00 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara då du är offline/när man inte vågar prata med dig p.g.a din coolhet c:Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Jag vet inte, du bara är det! Skrivet av yerAwizardThea: Eller så är det för att folk tycker att ni är så sjukt coola att man är helt out of your leauge? Haha! Tror inte det... Jag har alltid undrat, varför tycker folk här att jag är cool? ;__; I don't understand. Haha, men tack då Jag tycker att jag är mest... konstig och jobbig. XD
14 maj, 2014 21:02 |
|
Borttagen
|
yerAwizardThea
Men åh Varför vågar folk inte prata med mig?! Jag känner mig alltid så dissad och ignorerad då. Hur kan man liksom inte våga prata med någon pga coolhet? Trodde att det var då alla ville prata med en 14 maj, 2014 21:05 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej men jag tror alltid att jag är för klängig och att alla hatar mig så det är mest därför+att du är totally too awesome yerAwizardThea Men åh Varför vågar folk inte prata med mig?! Jag känner mig alltid så dissad och ignorerad då. Hur kan man liksom inte våga prata med någon pga coolhet? Trodde att det var då alla ville prata med en
14 maj, 2014 21:06 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: yerAwizardThea Men åh Varför vågar folk inte prata med mig?! Jag känner mig alltid så dissad och ignorerad då. Hur kan man liksom inte våga prata med någon pga coolhet? Trodde att det var då alla ville prata med en Hahaha aw
14 maj, 2014 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Salem: Skrivet av Borttagen: Men åh Varför vågar folk inte prata med mig?! Jag känner mig alltid så dissad och ignorerad då. Hur kan man liksom inte våga prata med någon pga coolhet? Trodde att det var då alla ville prata med en Hahaha aw Det är iofs så det är. Men jag tycker om när folk skriver till och från. Plus, väldigt få som faktiskt läser profilen tror jag... jag får ju massvis med vänförfrågningar från folk jag aldrig sett förut ;__; Skrivet av yerAwizardThea: Nej men jag tror alltid att jag är för klängig och att alla hatar mig så det är mest därför+att du är totally too awesome Äsch, folk är nog inte för klängiga så länge de inte upprepar sig. Är de det så struntar jag i att svara på ett tag ^_^ 14 maj, 2014 21:11 |
|
Salem
Lärare |
14 maj, 2014 21:12 |
|
Borttagen
|
14 maj, 2014 21:15 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag har ont i mina läppar för den som vill veta ^^
Jag sitter och biter av flagor av dem så det kanske, bara kanske är mitt eget fel "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 maj, 2014 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen