@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 maj, 2014 20:40 |
|
Fellrendión
Elev |
14 maj, 2014 20:43 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag stör mig sjukt mycket på att mina tummar har stannat av helt. Skriver väl helt enkelt inte så många bra inlägg längre xD
14 maj, 2014 20:46 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag stör mig sjukt mycket på att mina tummar har stannat av helt. Skriver väl helt enkelt inte så många bra inlägg längre xD Haha, så känner jag också. ![]()
14 maj, 2014 20:49 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag stör mig sjukt mycket på att mina tummar har stannat av helt. Skriver väl helt enkelt inte så många bra inlägg längre xD She said getting a thumbs up. xD . .
14 maj, 2014 20:49 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av AlexZz: It made me happy c:Skrivet av yerAwizardThea: Jag stör mig sjukt mycket på att mina tummar har stannat av helt. Skriver väl helt enkelt inte så många bra inlägg längre xD She said getting a thumbs up. xD Tack Kim Potter!:3
14 maj, 2014 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av yerAwizardThea: Jag stör mig sjukt mycket på att mina tummar har stannat av helt. Skriver väl helt enkelt inte så många bra inlägg längre xD Haha, så känner jag också. Same same. ;__; Händer väldigt sällan numer. 14 maj, 2014 20:52 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eller så är det för att folk tycker att ni är så sjukt coola att man är helt out of your leauge? Skrivet av Anne Potter: Skrivet av yerAwizardThea: Jag stör mig sjukt mycket på att mina tummar har stannat av helt. Skriver väl helt enkelt inte så många bra inlägg längre xD Haha, så känner jag också. Same same. ;__; Händer väldigt sällan numer.
14 maj, 2014 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Eller så är det för att folk tycker att ni är så sjukt coola att man är helt out of your leauge? Skrivet av Anne Potter: Skrivet av yerAwizardThea: Jag stör mig sjukt mycket på att mina tummar har stannat av helt. Skriver väl helt enkelt inte så många bra inlägg längre xD Haha, så känner jag också. Same same. ;__; Händer väldigt sällan numer. Haha! Tror inte det... Jag har alltid undrat, varför tycker folk här att jag är cool? ;__; I don't understand. 14 maj, 2014 20:57 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte, du bara är det! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Borttagen: Eller så är det för att folk tycker att ni är så sjukt coola att man är helt out of your leauge? Skrivet av Anne Potter: Skrivet av yerAwizardThea: Jag stör mig sjukt mycket på att mina tummar har stannat av helt. Skriver väl helt enkelt inte så många bra inlägg längre xD Haha, så känner jag också. Same same. ;__; Händer väldigt sällan numer. Haha! Tror inte det... Jag har alltid undrat, varför tycker folk här att jag är cool? ;__; I don't understand.
14 maj, 2014 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen