@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av IdaLovegood: *high five* :3Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av IdaLovegood: Nä precis, här har vi ett levande bevis C:Sanna1324567 Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis! Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^ Plötsligt gillar jag er! (Det har jug ju gjort förut men ÄNNU mer... Fjortissar är läskga... (förlåt alla fjortisar) Girls!! High five!!!! 14 maj, 2014 19:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av IdaLovegood: *high five* :3 Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av IdaLovegood: Nä precis, här har vi ett levande bevis C:Sanna1324567 Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis! Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^ Plötsligt gillar jag er! (Det har jug ju gjort förut men ÄNNU mer... Fjortissar är läskga... (förlåt alla fjortisar) Girls!! High five!!!! *Highfive* jag är jättecoolig älska mig plz 14 maj, 2014 19:18 |
|
yerAwizardThea
Elev |
14 maj, 2014 19:31 |
|
potterflicka
Elev |
Åååhhh, yoghurt är det bästa som finns.
Naturell yoghurt + müsli + jordgubbar + hallon + massa bär. 14 maj, 2014 19:59 |
|
Borttagen
|
Hittar inte vad huvudpersonens moster heter (i novellen jag ska gästskriva ett kapitel till)
Hahahahaha hjälp mig, behöver det 14 maj, 2014 20:02 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Någon som vill uggla med mig?^^ Yeah, är sugen på att prata med någon och så :3 Jag, skicka en uggla Skrivet av Borttagen: Hittar inte vad huvudpersonens moster heter (i novellen jag ska gästskriva ett kapitel till) Hahahahaha hjälp mig, behöver det Linnéa eller Sara Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 14 maj, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
Jag önskar jag kunde få en kram...
Eller bara sluta existera, bara sådär. 14 maj, 2014 20:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kram, kram!Jag önskar jag kunde få en kram... Eller bara sluta existera, bara sådär. 14 maj, 2014 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Kram, kram! Jag önskar jag kunde få en kram... Eller bara sluta existera, bara sådär. Tack! ♥ 14 maj, 2014 20:31 |
|
Solkatten
Elev |
Laddat ner en massa appar och bytt både bakgrund och låsskärm på mobilen. :3 Låsskärmen har en bild på London. ♥ Vill dit!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2014 20:38 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen