Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16611 16612 16613 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av IdaLovegood:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IdaLovegood:
Sanna1324567

Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis!
Nä precis, här har vi ett levande bevis C:

Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^

Plötsligt gillar jag er!
(Det har jug ju gjort förut men ÄNNU mer...
Fjortissar är läskga... (förlåt alla fjortisar)


Girls!! High five!!!!
*high five* :3

14 maj, 2014 19:14

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IdaLovegood:
Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IdaLovegood:
Sanna1324567

Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis!
Nä precis, här har vi ett levande bevis C:

Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^

Plötsligt gillar jag er!
(Det har jug ju gjort förut men ÄNNU mer...
Fjortissar är läskga... (förlåt alla fjortisar)


Girls!! High five!!!!
*high five* :3

*Highfive*

jag är jättecoolig älska mig plz

14 maj, 2014 19:18

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Någon som vill uggla med mig?^^
Yeah, är sugen på att prata med någon och så :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

14 maj, 2014 19:31

potterflicka
Elev

Avatar


Åååhhh, yoghurt är det bästa som finns.

Naturell yoghurt + müsli + jordgubbar + hallon + massa bär.

14 maj, 2014 19:59

Borttagen

Avatar


Hittar inte vad huvudpersonens moster heter (i novellen jag ska gästskriva ett kapitel till)
Hahahahaha hjälp mig, behöver det

14 maj, 2014 20:02

Fiuq
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Någon som vill uggla med mig?^^
Yeah, är sugen på att prata med någon och så :3

Jag, skicka en uggla

Skrivet av Borttagen:
Hittar inte vad huvudpersonens moster heter (i novellen jag ska gästskriva ett kapitel till)
Hahahahaha hjälp mig, behöver det

Linnéa eller Sara

Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;)

14 maj, 2014 20:11

Borttagen

Avatar


Jag önskar jag kunde få en kram...
Eller bara sluta existera, bara sådär.

14 maj, 2014 20:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag önskar jag kunde få en kram...
Eller bara sluta existera, bara sådär.
Kram, kram!

14 maj, 2014 20:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag önskar jag kunde få en kram...
Eller bara sluta existera, bara sådär.
Kram, kram!


Tack! ♥

14 maj, 2014 20:31

Solkatten
Elev

Avatar


Laddat ner en massa appar och bytt både bakgrund och låsskärm på mobilen. :3 Låsskärmen har en bild på London. ♥ Vill dit!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 maj, 2014 20:38

1 2 3 ... 16611 16612 16613 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.