@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
14 maj, 2014 18:43 |
|
Borttagen
|
14 maj, 2014 18:43 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men jag vill hellre ha om två veckor cx (fast ni börjar väl senare, antar jag) tidigare kanske du menar, brukar börja i mitten av Augusti. De 2 senaste åren har gått så snabbt och nu har jag bara ett år kvar o har ingen aning om vad jag ska göra sen... 14 maj, 2014 18:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Haha ja, jag menade tidigare ^^Skrivet av Borttagen: Men jag vill hellre ha om två veckor cx (fast ni börjar väl senare, antar jag) tidigare kanske du menar, brukar börja i mitten av Augusti. De 2 senaste åren har gått så snabbt och nu har jag bara ett år kvar o har ingen aning om vad jag ska göra sen... Jag har sex år kvar i skolan. Har gått hälften alltså. O.O --------------------------------- Läser KP just nu. Står i Prat från någon som stör sig på fjortisar: "Som skriker när de ser spindlar och gråter när de ser 1D/JB." Okej om de skriker bara för att vara coola (inte för att jag tycker att det är så coolt, men ja), men om de skriker för att de är rädda på riktigt, då? Och sedan att de gråter när de ser One Direction eller Justin Bieber. Jag tror att den här personen underskattar hur mycket en idol kan förändra i ens liv. Och som om man gråter bara för att vara cool??? Nej. 14 maj, 2014 18:52 |
|
IdaLovegood
Elev |
Sanna1324567
Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis! ------------------------------------------ Jag har öroninflammation..... On Wednesdays we wear pink. 14 maj, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av IdaLovegood: Nä precis, här har vi ett levande bevis C:Sanna1324567 Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis! Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^ 14 maj, 2014 18:59 |
|
Borttagen
|
Åh, Rikard skickar massa Lejonkungen-låtar till mig. Blir iaf lite glad.
14 maj, 2014 19:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av IdaLovegood: Nä precis, här har vi ett levande bevis C:Sanna1324567 Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis! Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^ Plötsligt gillar jag er! (Det har jug ju gjort förut men ÄNNU mer... Fjortissar är läskga... (förlåt alla fjortisar) jag är jättecoolig älska mig plz 14 maj, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Någon stavade drama som dramma
Tre gånger Så det kan inte vara slarvfel brb ska gå och dö 14 maj, 2014 19:13 |
|
IdaLovegood
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av IdaLovegood: Nä precis, här har vi ett levande bevis C:Sanna1324567 Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis! Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^ Plötsligt gillar jag er! (Det har jug ju gjort förut men ÄNNU mer... Fjortissar är läskga... (förlåt alla fjortisar) Girls!! High five!!!! On Wednesdays we wear pink. 14 maj, 2014 19:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen