Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16610 16611 16612 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Måste bara få MizzNina att se den sidan. Hon har förmodligen redan gjort det men...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_md16ivJC4F1qmahxv.gif

14 maj, 2014 18:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Om 2 veckor har jag sommarlov
Tiden får inte gå så snabbt...
Jag har sommar lov om 3 veckor och 5 dagar ^^

lyckans dej (kan man säga så, de låter konstigt)
Men jag vill hellre ha om två veckor cx (fast ni börjar väl senare, antar jag)

14 maj, 2014 18:43

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Om 2 veckor har jag sommarlov
Tiden får inte gå så snabbt...
Jag har sommar lov om 3 veckor och 5 dagar ^^

lyckans dej (kan man säga så, de låter konstigt)
Men jag vill hellre ha om två veckor cx (fast ni börjar väl senare, antar jag)

tidigare kanske du menar, brukar börja i mitten av Augusti.
De 2 senaste åren har gått så snabbt och nu har jag bara ett år kvar o har ingen aning om vad jag ska göra sen...

14 maj, 2014 18:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Om 2 veckor har jag sommarlov
Tiden får inte gå så snabbt...
Jag har sommar lov om 3 veckor och 5 dagar ^^

lyckans dej (kan man säga så, de låter konstigt)
Men jag vill hellre ha om två veckor cx (fast ni börjar väl senare, antar jag)

tidigare kanske du menar, brukar börja i mitten av Augusti.
De 2 senaste åren har gått så snabbt och nu har jag bara ett år kvar o har ingen aning om vad jag ska göra sen...
Haha ja, jag menade tidigare ^^
Jag har sex år kvar i skolan. Har gått hälften alltså. O.O

---------------------------------

Läser KP just nu. Står i Prat från någon som stör sig på fjortisar: "Som skriker när de ser spindlar och gråter när de ser 1D/JB." Okej om de skriker bara för att vara coola (inte för att jag tycker att det är så coolt, men ja), men om de skriker för att de är rädda på riktigt, då? Och sedan att de gråter när de ser One Direction eller Justin Bieber. Jag tror att den här personen underskattar hur mycket en idol kan förändra i ens liv. Och som om man gråter bara för att vara cool??? Nej.

14 maj, 2014 18:52

IdaLovegood
Elev

Avatar


Sanna1324567

Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis!
------------------------------------------

Jag har öroninflammation.....

On Wednesdays we wear pink.

14 maj, 2014 18:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av IdaLovegood:
Sanna1324567

Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis!
Nä precis, här har vi ett levande bevis C:

Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^

14 maj, 2014 18:59

Borttagen

Avatar


Åh, Rikard skickar massa Lejonkungen-låtar till mig. Blir iaf lite glad.

14 maj, 2014 19:11

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IdaLovegood:
Sanna1324567

Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis!
Nä precis, här har vi ett levande bevis C:

Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^

Plötsligt gillar jag er!
(Det har jug ju gjort förut men ÄNNU mer...
Fjortissar är läskga... (förlåt alla fjortisar)

jag är jättecoolig älska mig plz

14 maj, 2014 19:12

Borttagen

Avatar


Någon stavade drama som dramma
Tre gånger
Så det kan inte vara slarvfel

brb ska gå och dö

14 maj, 2014 19:13

IdaLovegood
Elev

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av IdaLovegood:
Sanna1324567

Jag gråter når jag ser spindlar och gråter och skriver när jag ser 1D, men jag e ingen fjortis!
Nä precis, här har vi ett levande bevis C:

Jag höll nästan på att börja gråta när jag bara fick biljetter till Seremedys (inte One Direction eller Justin Bieber, men whatever) konsert, och jag är typ så långt bort från fjortis man kan komma ^^

Plötsligt gillar jag er!
(Det har jug ju gjort förut men ÄNNU mer...
Fjortissar är läskga... (förlåt alla fjortisar)


Girls!! High five!!!!

On Wednesdays we wear pink.

14 maj, 2014 19:13

1 2 3 ... 16610 16611 16612 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.