Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16609 16610 16611 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
baramin
Elev

Avatar


Äter twix till lunch pga kebabgryta

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

14 maj, 2014 11:34

Borttagen

Avatar


Jag sitter och fangirlar en kille i min förrförrförra klass O.o Seriöst, jag sitter och kollar på fb när han sjunger och bara "iiiiiiih".
Han sjunger så jävligt falskt, men jag älskar att höra att han sjunger det från hjärtat liksom.

Och visst är man modig som skickar vänförfrågan till honom?

14 maj, 2014 11:34

Borttagen

Avatar


Blev plötsligt så sugen på att skicka iväg fanmail...

14 maj, 2014 11:44

Solkatten
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi59.tinypic.com%2F140dgjk.jpg

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

14 maj, 2014 11:52

Borttagen

Avatar


Det hade visst blivit fel när jag förlängde mitt abonnemang och beställde en ny telefon hos Telenor. Jag hade gjort beställningen och de hade bekräftat, men tydligen så hade de inte bekräftat på riktigt utan det var bara något killen sa att han hade gjort. Han sa att jag skulle få den inom en vecka och det var ett tag sen jag beställde den, and still no phone. Så jag ringde och frågade idag.
"Jag har ingen aning om vad det är för mupp du har pratat med, det måste jag kolla närmare på senare. Men som plåster på såren får du en mycket bättre smartphone för samma pris."
Det var ju lite kuligt. Inte för att jag vet vad som är bättre eller sämre med en smartphone då jag aldrig haft en, but still.

14 maj, 2014 14:20

Borttagen

Avatar


Jag borde plugga manus.
Men först - vattenmelon till middag ("lyckan" när man inte kan äta varma rätter)

_________

Edit:
Hittade den här, haha. Jag skulle visst visa Rikard vad jag hade hemma, för att använda som skydd för ansiktet.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstream2.gifyo.com%2Fpictures%2F1421%2Flarge%2F7dd0cdaf9cc521676264ddb04ce9254a-284910540.gif

14 maj, 2014 17:04

Ginny00
Elev

Avatar


Jag hatar mig själv idag. Underbart. Varför, livet??

14 maj, 2014 17:39

Hedwig96
Elev

Avatar


Om 2 veckor har jag sommarlov
Tiden får inte gå så snabbt...

14 maj, 2014 18:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Om 2 veckor har jag sommarlov
Tiden får inte gå så snabbt...
Jag har sommar lov om 3 veckor och 5 dagar ^^

14 maj, 2014 18:39

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Om 2 veckor har jag sommarlov
Tiden får inte gå så snabbt...
Jag har sommar lov om 3 veckor och 5 dagar ^^

lyckans dej (kan man säga så, de låter konstigt)

14 maj, 2014 18:42

1 2 3 ... 16609 16610 16611 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.