@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Galleoner
17 jan, 2012 18:47 |
|
GinnyOlivia
Elev |
17 jan, 2012 18:51 |
|
childhoodlight
Elev |
17 jan, 2012 18:53 |
|
scarhead
Lärare |
fudge fudge fudge
har så många frågor som jag aldrig får svar på argh jag kan inte ens fangirla nu argh HAN VAR GINGER tror jag omg jag har spolat världens chans ARGH 17 jan, 2012 18:54 |
|
Ultramannen
Elev |
Va? Varför? Vi kommer ju sakna dig! (skriver detta fast jag bröt nyckelbenet innan idag) There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
17 jan, 2012 18:55 |
|
mine
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Är så jäkla stolt över att vara samisk. :'D That's coolt Jag älskar Samer:3 deras språk, kultur och renar vara nära naturen och sen koltarna är oxå coola Det tycker jag med. Fast att lära sig samiska är inte så enkelt, försökte lära mig i 3 år och det enda jag kommer ihåg är hur man räknar till tio och hur man säger vad man heter. Dessutom är så himla coolt att vara släkt med så sjukt många kända sameslöjdare också^^ haha det jag kan på samiska är hur man säger "hej" och typ ngt bröd och sen ett ord till ._. och jag har ngen samisk bakgrund vad jag vet. Men jag älskar samiska:3 17 jan, 2012 18:55 |
|
Draken Norbert
Elev |
17 jan, 2012 18:56 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av scarhead: fudge fudge fudge har så många frågor som jag aldrig får svar på argh jag kan inte ens fangirla nu argh HAN VAR GINGER tror jag omg jag har spolat världens chans ARGH Vem var ginger? O. ![]()
17 jan, 2012 18:56 |
|
scarhead
Lärare |
en kille som gick i min klass för typ två-tre år men han slutade och nu funderar jag på om jag är kär i han. hm.
17 jan, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Skrivet av mine: Skrivet av Borttagen: Är så jäkla stolt över att vara samisk. :'D That's coolt Jag älskar Samer:3 deras språk, kultur och renar vara nära naturen och sen koltarna är oxå coola Det tycker jag med. Fast att lära sig samiska är inte så enkelt, försökte lära mig i 3 år och det enda jag kommer ihåg är hur man räknar till tio och hur man säger vad man heter. Dessutom är så himla coolt att vara släkt med så sjukt många kända sameslöjdare också^^ haha det jag kan på samiska är hur man säger "hej" och typ ngt bröd och sen ett ord till ._. och jag har ngen samisk bakgrund vad jag vet. Men jag älskar samiska:3 Hela min pappas släkt är samisk och dessutom är min farmors farfar en av dem kändaste sameslöjdare trots att han inte lever, så det är lite pinsamt att knappt kunna någon samiska. xP 17 jan, 2012 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen