@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dumma dator >.<
Måste verkligen komma åt bilderna. 14 maj, 2014 09:25 |
|
Ginny00
Elev |
Var en av de första som blev klar med Nationella provet för Engelska 5. Och jag har inte ens läst kursen..
14 maj, 2014 09:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Nu ska jag gå och handla och se om man kan förtidsrösta......fast tror det var andra tider idag...
Heja, Rösta-blankt-partiet xP "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 maj, 2014 10:15 |
|
MizzNina
Elev |
Mitt husdjur verkar vara lite konfunderad när det kommer till hans identitet. Han ser ut som en katt, beter sig som en hund men galopperar som en häst. ^_^
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 maj, 2014 10:34 |
|
Borttagen
|
14 maj, 2014 10:39 |
|
Borttagen
|
Jag brukar tycka nyhetsbrev är tråkiga att få för de flesta får jag från totalt ointressanta avsändare för att jag någon gång kryssat i någon jävla ruta av misstag... men idag fick jag ett jättebra nyhetsbrev som innehöll nyheter jag gått och längtat efter! Hur ofta händer det? Jag mår så JÄVLA pissigt idag men detta gjorde mig genast gladare
http://lundcomedyfestival.com/events/anders-mans-visar-fram-fotterna/ Har redan köpt biljett (de släpptes för drygt tio minuter sedan bara) ♥ Dagen blev genast så mycket bättre! Wiiieee!! 14 maj, 2014 11:13 |
|
Borttagen
|
Tror att jag nyss blev döv o.o
Jag satt och kollade igenom gamla bilder, så dyker det upp ett klipp från min gamla dansskola ... och jag visste liksom inte att jag hade så högt ljud i mina hörlurar ... höhöhö. Alltså, fan vilken hjärtattack xD 14 maj, 2014 11:16 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 dagar... 20 dagar och sedan står jag på ett flak och skriker att fan vad jag är bra! Herre jösses, vart har tiden tagit vägen?! >.<
![]()
14 maj, 2014 11:20 |
|
Solkatten
Elev |
Omg Keyyo har fått en egen serie!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 maj, 2014 11:23 |
|
Frivolt
Elev |
Jag tror nästan att jag älskar min katt lite för mycket O_o
Har enda sen jag fick henne drömt mardrömmar om att antingen jag åker bort och att jag saknar henne så otroligt mycket så det gör ont, eller att hon försvinner och jag springer runt och måste leta efter henne... Ja.... 14 maj, 2014 11:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen